ממשלת ישראל, אסור להיות שאננים

אל דאגה עם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא מברך את כל עם ישראל בטוב, פותח להם שערים. יש ענן אש מגן על גבולות ישראל. ממשלת ישראל, אסור להיות שאננים (יהדות, המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
(באדיבות אתר תאיר נרי)

אבא בשמיים מנהיג העולם, בורא העולם, מכוון את העולם בשנה החדשה, שנת תשע"ו, לתת לכל מדינה ומדינה ולכל מקום ומקום בעולם, את מה שמגיע לו. החיים והמוות בידי בורא עולם, אך ורק בידי בורא עולם ולא בידי אף אדם או מגלי עתידות, כי הם מדמיינים.

הגשם בידי בורא עולם, הלידה בידי בורא עולם, הזיווגים בידי בורא עולם, הפרנסה בידי בורא עולם - באלה בורא עולם שולט ישירות, לא מלאכים, לא בני אדם ולא אף אחד. הבחירה החופשית בידי האדם והעולם כולו בנוי מידה כנגד מידה. אם לא יבינו שהעולם בנוי מידה כנגד מידה – יסבלו לחינם. כל מה שעושים בעולם הזה, אדם, ארץ או מדינה, כך מקבלים בחזרה. עושים טוב - מקבלים טוב, עושים רע - מקבלים רע, גונבים - יגנבו מהם, נותנים מעשר - יתעשרו, יתנו צדקות - צדקה תציל ממוות. לכן אסור לאדם להתלונן או להתמרמר כלפי שמיים.

בראש השנה היה חג נפלא ליהודים, התקבלה תפילתם אצל בורא עולם. בעשרת ימי תשובה חזרו עשרות אלפי יהודים בתשובה. יום הכיפורים היה חג מיוחד, חג מיוחד ומיוחל. רוב רובם של היהודים צמו והתפללו. עבר יום הכיפורים - שמחה בשמיים ובארץ, סוכות עבר - שמחה בשמיים ובארץ, גם הושענא רבא, שמחת תורה וההקפות עם ספרי התורה - שמחה בשמיים ובארץ. כל תפילות עם ישראל, הסליחות ותפילות החגים, התקבלו בשמיים באהבה גדולה לריבונו של עולם.

אל דאגה עם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא מברך את כל עם ישראל בטוב, פותח להם שערים. יש ענן אש מגן על גבולות ישראל. עברנו את סוכות ושמיני עצרת, הורדנו את הבדים והסכך מהסוכה, אמרנו 'משיב הרוח ומוריד הגשם' - והגיע החורף בדיוק בזמן, יותר מ'בדיוק'! זה שהגשם בא בזמן, מראה את אהבתו של הקדוש-ברוך-הוא לבניו עם ישראל, מדבר איתם דרך הגשם, מדבר דרך הניסים והנפלאות שעושה בעם ישראל ומה שעושה בעולם כולו לטובת עם ישראל.

נותן לעם ישראל הכל בעיתו ובזמנו, לא מחסיר כלום ממדינת ישראל. הכלכלה מבורכת, ארץ הקודש מבורכת, היהודים מבורכים - הכל טוב מאוד בישראל. בישראל יש הכל: נוף, אדמה טובה, ים טוב וטהור, הכל טוב בישראל, הכל בעיתו. הכל יש בישראל, לא צריך לחפש כלום מחוץ לארץ ישראל, חבל על הכסף, הנוסעים לחו"ל מבזבזים כסף לחינם, אין בזה ברכה.

מי שמשקיע כספים בחו"ל אין לו ברכה. הברכה בארץ ישראל, בהשקעות בנדל"ן, חקלאות וכל דבר אחר. היהודים באירופה וארצות הברית: עכשיו הבנתם שאתם צריכים לברוח משם?! תברחו משם בבקשה, תבואו לארץ הקודש! אל תחכו כדי לבדוק אם הקדוש-ברוך-הוא צודק או לא צודק, חבל לכם, אף אחד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא.

היהודים שנרצחו הי"ד היו טהורים, קדושים וצדיקים והם מגינים ומכפרים על הדור. עם ישראל צריך 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'! עם ישראל צריך להבין שאסור לנו להאמין בגויים! סביבות ירושלים ועוד מקומות, מלאים בגויים מחבלים שרוצים לפגוע בעם ישראל, תוכניותיהם לא יתקיימו. יהודי צריך להיות ערני, כל הזמן עם היד על הדופק, לא להאמין לגויים. יהודים יקרים, לא להתגרות ולא להתקרב למקומות מסוכנים שיש בהם גויים מסוכנים, הם אכזריים ולא מבחינים בין יהודים, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

בעולם כולו יימשכו פעילויות איתני הטבע. רוחות, סופות, גשמים, קרח, חום, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, ימשיכו להכות בעולם כולו, גם סכסוכים בין מדינות ובתוכן ימשיכו חזק. ובארץ ישראל הקדושה והטהורה – הכל טוב ויהיה הכל טוב, יהיה הכל טוב שבטוב! מבטיח בורא עולם שבמדינת ישראל יהיה רק טוב וטוב, אין ליהודים שגרים במדינת ישראל מה לדאוג.

ממשלת ישראל, לא להיות בשאננות ולא לחכות ל'מה יגידו בעולם'. צבא-הגנה-לישראל בגבול הצפון להיות דרוכים גם עם מטוסים, וחס שלום, חס ושלום, חס ושלום, בשום אופן ובשום מצב, לא להיכנס רגלית לצפון. להיות עם היד על הדופק, נעשה את השתדלות שלנו - ובורא עולם יעזור!

רוסיה רוצה לשלוט במזרח התיכון. רוסיה אומרת לארצות הברית 'נכשלתם, אל תתערבו'. רוסיה אומרת להם לא להתערב, ואם תתערבו - יעלה לכם ביוקר! ארצות הברית ב'רגליים קרות' מול רוסיה, במבוי סתום מול האיום של רוסיה. כל זה קורה כי הם עשו כביכול שלום ואחדות עם איראן, שם התסבוכת שלהם.

איראן ממשיכה עם הרוסים, מקבלת מהם נשק ותחמושת. ארצות הברית ממלאה אותה בכסף, פוחדת שתתחבר סופית לרוסיה. יהודים יקרים, גוג ומגוג זה בחו"ל – לא במדינת ישראל! שלא תתבלבלו ושלא יבלבלו אתכם. מי שאומר דבר אחר מנחש ומשקר. דאע"ש רוצה לשלוט בעולם, דאע"ש זה גם כן גוג ומגוג, נכנס בתוך הערבים ומשגע את העולם.

חמאס, פלסטינאים, ג'יהאד ואבו מאזן לא רוצים שלום. הם רוצים לפגוע ולהרוס את מדינת ישראל אם בנשק חם או נשק קר. הקדוש-ברוך-הוא לא ייתן להם להרוס את המדינה שלו ואת העם היהודי, שבזכותו חי כל העולם. סוריה, אזרחים ממשיכים לברוח והיא תמשיך להיהרס.

אירופה תמשיך להתמלא פליטים גם מוסלמים ובסוף המוסלמים יישלטו באירופה. 'גוג ומגוג' גדל ומתקדם באירופה ובעוד מקומות בעולם. ירדן עדיין מחכה, מסובכת עם עצמה ומחכה למילה של ארצות הברית. במצרים בלאגן גדול, לא השתנה כלום. תורכיה עסוקה מאוד, הכל שם מעורבב דאע"ש ותורכים - הכל מסובך.

המזרח התיכון, אירופה וכולם, לא יודעים מה יילד יום, גם ארצות הברית. כולם מבולבלים בגלל שהרוסים מפציצים בסוריה. כל העולם מחכה לראות מה יילד יום. הכל נעצר, קפוא, כולם פוחדים שתהיה מלחמת עולם שלישית עם האטום - לא תהיה מלחמת עולם שלישית עם האטום!

מדינת ישראל אין לה שום פחד מרוסיה ומאף מדינה בעולם, יש לה כבוד גדול עם רוסיה והקדוש-ברוך-הוא נמצא עם מדינת ישראל. כל יהודי חייב לקיים את עשרת הדיברות ולהאמין בתהליך האלוקי.

בשנה הזאת תשע"ו, כל מי שמנסה להילחם נגד מדינת ישראל, נלחם ישירות עם הקדוש-ברוך-הוא, ואף אחד לא יכול לנצח את הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא יכול, באלפית שנייה, למחוק ארץ שלמה בכדור הארץ, עם מיליארד בני אדם.

יהודים יקרים, תשמרו על ילדכם מהתבוללות, תשמרו על ילדכם משתייה חריפה, תשמרו על ילדכם מהימורים.

יהודים במדינת ישראל, אנחנו בשנה טובה ומבורכת, אנחנו בדרך הטובה, הכל מתקדם במדינת ישראל בדרך הטובה ביותר! תמשיך להיות שנה טובה ומבורכת. הקדוש-ברוך-הוא מכניס בנו אמונה שנאמין בו.

השנה החדשה תשע"ו, תהיה שנה שהיהודים בישראל ומחוץ לישראל, וכל העולם כולו, ירגישו, יבינו, ידעו, יראו וישמעו שיש גאולה של היהודים בארץ הקודש ובעולם, ויש מלך המשיח שהוא בן-אדם, דרכו מכוון הקדוש-ברוך-הוא את העולם בסתר, בסתרי סתרים ובזמן הקרוב ביותר - בגלוי מול כל עיני ישראל ומול כל העולם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר