הדובר של בן גביר מגיב: "די! הפסקנו להיות ילדי כאפות!" // דעה
נגמרו הימים שבהם מדינת ישראל הייתה "ילדת הכאפות" של המזרח התיכון. נגמרו הימים שבהם כל מי שרצה להתגרות בנו, לאיים עלינו או לפגוע בחיילים שלנו, ציפה שנוריד ראש ונחפש איך להתנצל // אריאל אלחרר, דוברו של השר איתמר בן גביר, בטור תגובה על סערת התמונות עם פעילי המשט (דעות)
