"מנהל שרוצה להיות מנהל מצטיין חייב ללמוד כל הזמן"

הם היו יכולים לתת לארגונים שהם מנהלים להמשיך להתנהל ברמת ניהול בינונית, אבל הם הבינו ש"ניהול זה מקצוע" והלכו ללמוד קורס פיתוח מנהלים • 15 מנהלים חרדים ממוסדות חינוך, חברות מסחריות ועמותות הפכו השבוע ממנהלים למנהלים מצטיינים (לימודים, מקודם)

(צילום: יח"צ)

האם כל אחד יכול להיות מנהל? תפקיד המנהל הוא התפקיד החשוב ביותר בכל ארגון, ולמרות זאת רבים מתמנים לתפקידי ניהול גם ללא הכשרה וכלים מתאימים. התואר "מנהל" הוצמד בשנים האחרונות לכל דורש, ויצר זילות של תפקיד המנהל. כדי להתמודד עם הצפה של מנהלים בינוניים ללא ידע מתאים, יצרו מרכז 'כיוון' וGoUP - חברת ייעוץ ואסטרטגיה לפיתוח מנהלים בציבור החרדי, קורס פיתוח והעצמה למנהלים חרדים.

קבוצה של 15 מנהלי ארגונים, מוסדות, חברות מסחריות ועמותות הפעילים בירושלים, סיימו בשבוע שעבר קורס פיתוח מנהלים איכותי, מקצועי ומקיף שהקנה למשתתפים ידע, כלים ומיומנויות להשגת תוצאות אפקטיביות ומניבות בתחומי הניהול והארגון.

במשך למעלה משלושה חודשים עברו המנהלים תהליך אישי וקבוצתי ביחד עם ד"ר יעקב צורי, המנהל המקצועי של חברת GoUP, פסיכולוג ארגוני מומחה, מומחה לכשירות תרבותית, מלווה ארגונים בכירים במערכת הביטחון ובעל ניסיון עשיר בפיתוח והכשרת מנהלים.

באירוע הסיום שנערך בסוף השבוע, שיתפו חברי הקבוצה בהשפעת התהליך על הארגונים שהם מנהלים. כך למשל לדברי אליהו אחד מהמשתתפים, מנהל בארגון חברתי חרדי גדול "כבר במהלך הקורס התחלתי ליישם את הכלים הניהוליים, ואני רואה את תוצאות היישום על העובדים בתוך הארגון וגם על התוצאות והמטרות. התהליך הוציא את הפוטנציאל הניהולי הקיים והפך אותי למנהל טוב יותר.

לדברי ד"ר יעקב צורי: "כל אחד יכול להיות מנהל, אבל לא כל מנהל הוא מנהל טוב. בקורס אנו בונים שיטה שמלווה כל מנהל בכל פעולות הניהול והעבודה שלו. בין הכלים הנלמדים אנו עובדים על הכרת הזהות הניהולית, ניהול צוות, תכנון, אסטרטגיה, ניהול תוצאות אפקטיבי, חדשנות ניהולית ותחומים עדכניים נוספים".

מנכ"ל מרכז כיוון יחיאל אמויאל, הפציר במנהלים מסיימי הקורס להמשיך להעמיק את הידע הניהולי ולשקוד על פיתוח כל אחד מהיכולות הניהוליות שלהם. "ניהול הוא מקצוע בפני עצמו ולימודו עשוי לשפר פלאים את יכולותיהם של מנהלי צוותות, ארגונים וחברות. מנהל שרוצה להיות מנהל מצטיין, חייב ללמוד כל הזמן".

בימים אלה נערכים במרכז כיוון ובחברת GoUP לפתיחת מחזור נוסף של פיתוח מנהלים לציבור החרדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר