שיתוף מעניין

מהסמינר לתפקיד בכיר בחברת אינטל

הילדה השאפתנית שקטפה את התפקיד הבכיר בחברת הייטק גדולה: מ.א. משתפת במסלול ההצלחה ומודה לסמינר תכלית, מבית מכללת עזריאלי להנדסה בירושלים על ההזדמנות (לימודים).

סמינר תכלית (צילום: באדיבות המצלם)

עוד כשהייתה מ.א. ילדה צעירה, ניבאו לה עתיד מזהיר: היא גדלה במשפחה חרדית מכובדת בירושלים, השלימה את לימודיה בסמינר בהצטיינות, ואז ניצבה בפני בחירת מסלול לימודים. למ.א. היה ברור שהיא תבחר במקצוע שיאפשר לה להתקדם ולהגשים את מטרותיה ושאיפותיה: "חיפשתי מסלול לימודים מאתגר, ולמען האמת התלבטתי בהתחלה בין לימודי הנדסאי ללימודי הנדסה שיעניקו לי תואר מהנדסת. הקו שהנחה אותי הוא הרצון לממש את היכולות שלי, להגיע הכי רחוק שאפשר, כך שאוכל לבסס את עצמי תעסוקתית ולהבטיח לי ולמשפחה שייחלתי להקים רווחה כלכלית שתאפשר לנו לחיות בכבוד, ולשלב תורה וגדולה במקום אחד".

בשלב הזה מ.א. שומעת מחברתה על מסלול לימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה B.Sc.
התחום עניין אותה מאוד, ומבדיקה מהירה היא מבינה שמשכורתם של מהנדסי תוכנה היא מהגבוהות במשק הישראלי.
נותר רק העניין התורני, איך ניתן ללמוד מקצוע כל כך משמעותי ומאתגר ולשמור על הערכים לאורם התחנכה? כאן נכנסו לתמונה צוות תכלית - קמפוס חרדי ללימודי הנדסה מבית מכללת עזריאלי להנדסה בירושלים.

מ.א. מספרת: "בשלב שבו הבנתי שתחום לימודי ההנדסה מעניין אותי והוא התחום שיאפשר לי תעסוקה יציבה ומעניינת עם פרנסה טובה, החלטתי שזה הכיוון שלי. היה לי ברור ששווה להשקיע את שנות הלימודים המאתגרות ולזכות לאחר מכן בקריירה מתגמלת ויציבה. ועם זאת, לא הייתי מוכנה בשום אופן להתפשר על העניין התורני. לכן, כשהגעתי לתכלית וראיתי שמדובר במקום חרדי שמור לחלוטין- ידעתי שזו ההזדמנות שלי לצמוח".
את דבריה מחזקת גם א.צ, בוגרת נוספת של תכלית: " חיפשתי לקבל את התואר הכי מקצועי, בלי להתפשר ברמה התורנית, ומצאתי את זה בתכלית. קיבלתי את כל התמיכה כדי לפרוץ קדימה".

סמינר תכלית (באדיבות המצלם)

תואר ראשון בהנדסת תוכנה בתכלית

לימודי התואר הראשון בהנדסת תוכנה בתכלית נמשכים 4 שנים, ובסיומם מקבלות הבוגרות תואר מהנדסת B.Sc. מבית מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים. לימודי הנדסת תוכנה מאתגרים ודורשים השקעה מצד הסטודנטיות, אולם בתכלית דואגים למעטפת הוליסטית הכוללת מערך מלגות, שיעורי עזר ומרכזי למידה, כך שכל הסטודנטיות מלוות באופן אישי בכל שנות לימודיהן. לפיכך, לא פלא כי 97% מהסטודנטיות שהתחילו את מסלול הלימודים מקבלות את התואר הנכסף, ומעל 90% מהבוגרות כבר השתלבו במשרות מובילות בחברות ממשלתיות ופרטיות בתעשיית ההייטק, ביניהם: אינטל, מוביליי, מטריקס, אמדוקס, אמזון, צ'קפוינט ועוד.

גב' שרית שחור המנהלת התורנית של תכלית מספרת על המענה התורני הניתן לסטודנטיות: "הלימודים בסמינר תכלית מתקיימים באווירה חרדית מוקפדת עם הרצאות תורניות ממיטב המרצים בנוסף לכך, בשנתיים הראשונות ללימודים, לכל שנתון צמודה מחנכת – לשיחות עומק בהשקפה, לצד העצמה וקשר אישי עם הסטודנטיות ממש כמו חממה ללימודי הנדסה עבור בנות המגזר החרדי.

גם שפע הפעילויות החברתיות שאנו מקיימים בתכלית ברמה גבוהה מאד תורמות רבות לאווירה המיוחדת בקמפוס והקשר החם שנוצר בין הסטודנטיות מוסיפים לחוויית הלמידה, והופכים אותה למהנה אף יותר".

הרב ברוך הלפגוט מנכ"ל סמינר תכלית מרחיב: "לימודי התואר בהנדסת תוכנה מאתגרים ודורשים יכולת גבוהה והשקעה רבה מצד הסטודנטיות. הצוות שלנו מגוייס כולו על מנת לסייע לסטודנטיות שלנו לצלוח את אתגרי הלמידה ולהגיע לסיום התואר, ואכן 97% מהסטודנטיות שהתחילו את מסלול הלימודים מסיימות בהצלחה את הלימודים ומקבלות את התואר הנכסף".

את נתוני ההצלחה המדהימים האלו מסבירה גב' נחמה קאהן, המנהלת האדמיניסטרטיבית בסמינר תכלית על ידי מעטפת הוליסטית שמלווה את הסטודנטיות לאורך כל התהליך: "המעטפת כוללת בין היתר מערך מלגות מורחב, שיעורי עזר, מרכז למידה ותגבורים. כל זאת כדי לאפשר לסטודנטיות לסיים את התואר בהצלחה. בסמינר תכלית ניתן למצוא במקביל לתכנית הלימודים האקדמית גם סדנאות ייחודיות להשתלבות בעולם התעסוקה תוך שמירה על הזהות התורנית החרדית זאת כחלק מהמעטפת הניתנת ללומדות. בנוסף, בסמינר תכלית מקיימים גם לימודי מכינה או קורסי הכנה - לאלה שאינן נדרשות למכינה".

להצטרפות להצלחה וברור פרטים- הקליקו כאן

מעוניינת להתקדם ללימודי הנדסת תוכנה?

קמפוס סמינר תכלית שוכן במבנה רחב ידיים וחדיש, במיקום מרכזי שהוא עמק הסיליקון של ההיי-טק הירושלמי בהר חוצבים. לרשות הסטודנטיות עומדים חדרי לימוד מרווחים המאובזרים במיטב הציוד כדי להבטיח חווית למידה מיטבית.
לקבלת מידע נוסף ולהרשמה, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון: 9763* או להשאיר פרטיכם כאן:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר