17 שנים חלפו מאז ההבטחות להרחקת קווי הענק של חברת החשמל מציר גהה | בעוד התוכניות ההיסטוריות נותרו על הנייר והעמודים המשיכו לחלוש על שכונות מזרח העיר בני ברק, חשיפת 'כיכר השבת' מגלה כי לראשונה מקודמת תוכנית שאפתנית בהרבה: הטמנה מלאה של רשת המתח העליון עמוק באדמה • כל הפרטים (בארץ)
בשכונת רמת אלחנן בבני ברק מודאגים מהעלאת המתח בקווי החשמל ורבני השכונה קובלים במכתב מיוחד על רמת קרינה חריגה בשכונה. ליצמן: "עומד על כך שלא לסכן את תושבי בני ברק" (חרדים)