מערכת אנדרואיד 4.3 נחשפה: שיפור בביצועי הסוללה

הארכת חיי הסוללה, שיפור העברית וחייגן מובנה המשלים אוטומטית מספרים ושמות, אלו רק חלק מהשדרוגים שעוברת מערכת אנדרואיד בגרסה 4.3 שנחשפה • סקירה (סלולר, דיגיטל)

שושי מילר | כיכר השבת |
גרסה חדשה 4.3 לאנדרואיד (צילום: shutterstock)

גוגל חשפה במהלך מסיבת עיתונאים את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה: אנדרואיד 4.3. לא מדובר בגרסה חדשה לחלוטין אלא יותר שיפור של הגרסה הנוכחית Jelly Bean.

כתבי הטכנולוגיה טוענים כי השיפור הגדול שמציגה הגרסה החדשה היא בגזרת הסוללה. חיי הסוללה אמורים להיות ארוכים באופן משמעותי בכל המכשירים בעקבות העברת החישובים הנוגעים למיקום המכשיר מצד התוכנה לצד החומרה.

עוד בגזרת מיקום המכשיר: הגרסה החדשה תאפשר קביעת מיקומו של המכשיר בעזרת סריקת רשת ה-WIFI, כך המכשיר יוכל לקבוע את המיקום בלי להשתמש באנטנת האינטרנט הסלולרי (דבר הזולל אנרגיה מהמכשיר). אנדרואיד תתמוך גם בתצורה חדשה של בלוטות' שתחסוך אנרגיה בעת שימוש בבלוטות'. אם אתם משתמשים המון בבלוטות' בשביל דיבורית וכדו' תחושו שיפור של ממש באורך חיי הסוללה.

חייגן מובנה עם השלמה אוטומטית

השיפור הבא, הוא החשוב ביותר בעיני (אחרי שהתאכזבתי כל פעם מחדש שהודיעו שהתוכנה תשפר את חיי הסוללה...) חייגן אוטומטי. סוף- סוף אנדרואיד תתמוך בחייגן אוטומטי עם השלמה אוטומטית של מספרים ואותיות.

חלק מהמכשירים כבר תמכו בחלק מהפונקציות הללו (אם כי לא בהצלחה רבה) בעבר, אך זה לא הגיע עם הממשק המקורי של אנדרואיד. ב-4.3 זה יהפוך למובנה במערכת והתקווה שבתרגום לעברית זה יעבוד באופן מושלם.

בנוסף באנדרואיד 4.3 יחול שיפור באפליקציית המצלמה, לחיצה רצופה על המסך תציג חצי עיגול של הגדרות, מה שאמור להפוך את הניווט בין הגדרות המצלמה למהיר, יעיל וקל יותר.

שיפור העברית, בטיחות לילדים

בין התוספות המשמעותיות עבור משתמשי RTL (עברית) היא הוספת תמיכה ביישור תפריטים לימין במקומות בהן אנדרואיד לא עשתה זאת בעבר.

בנוסף תתווסף האפשרות לריבוי משתמשים. פונקציה הקיימת כבר במערכות ההפעלה של אנדרואיד עבור טאבלטים. אך גם כאן יחול שדרוג, ותוכלו לשתף את הילדים בטאבלט בפרופיל מוגבל בו יהיו להם גישה רק למספר אפליקציות שהוגדרו עבורם מראש, מה שמבטח את השימוש של הילדים בעת שימוש בטאבלט.

הגרסה כבר שוחררה למכשירי גוגל: נקסוס 4, 7 ו-10 וגלקסי נקסוס. בקרוב מאוד הגרסה תהיה זמינה גם למשתמשי הגלקסי 4, htc one ובגרסאות אנדרואיד נקיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר