הצרות של אפל ממשיכות: "האייפון 6 שלי התעקם ונשרף"

צעיר אמריקני העלה פוסט לבלוג שלו בו הוא טוען כי האייפון 6 שלו התעקם ואז נשרף, כל זאת בעקבות תאונה מינורית בה היה מעורב בדיווש על אופני הריקשה שלו • אפל (שוב) מסרבת להגיב לטענות (חדשות הטכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
אייפון 6: "התעקם ונשרף בגלל תאונה קלה" (צילום: מתוך יוטיוב)

הצרות של אפל לא נגמרות: למרות המכירות המוצלחות מאוד של אפל במכירת מכשירי אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, נראה שזו לא השנה של אפל. לאחר פרשת ה"בנדגייט", בה נטען כי האייפון 6 פלוס מתעקם בכיס. ולאחר שאפל טענה כי מדובר רק בתשעה מקרים, מתוך מיליוני מכשירים מהדגם הזה שמכרו בחברה.

אך עתה, התרות של אפל מגיעים דווקא מהאח הקטן של האייפון 6 פלוס, האייפון 6. כאשר בלוגר אמריקני בשם פיליפ לכטר, טוען כי האייפון 6 שלו התעקם, ולאחר מכן גם עלה באש, כשעה שהוא היה בכיסו, מה שגם גרם לו לכוויות.

לטענת הבלוגר, הדבר התרחש בעת שאופני הריקשה שלו, בהם דיווש, היו מעורבות בתאונת דרכים קלה. הבלוגר מספר כי בעת שנסע על הריקשה שלו, אופנוען שנסע לצידו איבד שליטה על כלי הרכב שלו, והתהפך. מה שגרם לריקשה לנות לצידו השמאלי, ולהתהפך, כשבני משפחתו והוא נפלו מהריקשה.

לאחר שסייע לבני משפחתו לקום מהכביש, החל להרגיש צריבה ברגליו, והריח עשן שנראה שיצא מכיסו. כאשר הוציא את מכשיר האייפון 6 החדש שלו, נדהם לראות כי המכשיר החדש התעקם בצורה חדשה מאוד, כשהוא ללא ספק יוצא כליל מכלל שימוש. אלא שמיד לאחר מכן הוא ראה כי מכשיר האייפון גם עלה באש, מה שגרם לו לכוויות ברגליו.

לטענתו, לאחר שזרק את האייפון מכיסו אל הכביש, עוברי אורח שפכו עליו קרח ומים, וצילמו את האירוע. בסרטון שצילם ניתן לראות את האייפון רוחש כאשר נשפך עליו קרח.

לטענתו של לכטר, ההתלקחות גרמה לו לכוויה בדרגה 2, בגודל של כ10 סנטימטרים רבועים. מה שגרם לו ליטול טיפול תרופתי לשיכוך כאבים למספר ימים. ולאבד ימי עבודה.

בפנייה שעשו באתר cnet האמריקני לענקית הטכנולוגיה אפל, סירבה החברה להגיב למקרה כלל. הדבר אינו מפתיע, מכיוון שאפל נוהגת להתעלם לחלוטין מטענות כאלו, אלא אם הם מקבלים ממדים גדולים יותר.

צפו בתמונות הקשות מתוך הפרסום של הצעיר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר