הצטרפו לאברי גלעד:

השקעה בסטארט-אפ שפיתח שולחן למידה חכם

שוק החינוך מוערך כיום בשווי של כ-110 מיליארד דולר וממשיך במגמת צמיחה אדירה, ומושך אליו גם את ענקי הטכנולוגיה. סטארט-אפ ישראלי פיתח פתרון לאתגרים חינוכיים מורכבים באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית. כעת החברה מגייסת משקיעים ופותחת בפני הציבור הזדמנות להפוך בעלי מניות בטכנולוגיה של המחר (חינוך)

מערכת דיגיטלית מתקדמת הכוללת תוכנות ומשחקים ייחודיים (צילום: יח"צ)

אברי גלעד: "אני שמח להצטרף ליוזמת השולחן החכם"

אברי גלעד, השדרן ומגיש הטלוויזיה הוותיק שהפך משקיע בחברה: "כמי שחינוך בראש מעייניו, והניכור שגורמים המסכים לילדים מטריד אותו מאוד, אני שמח להצטרף ליוזמת השולחן החכם, שהוא אמנם סוג של מסך, אבל עם בשורה, בשורת החיבור. הפיתוח הישראלי המהפכני הזה מחבר ילדים ללמידה, למשחק, לשיתוף פעולה סביב שולחן שהוא בעצם מסך חכם מאד באופן שלא הכרנו עד כה. אחרי שהשולחן הגיע לניסיון אלי הביתה, ובנותיי וחברותיהן התנסו בו, הבנתי שניתן להשתמש במסך כדי לקבל עשייה משותפת, גם במרחב הדיגיטלי וגם במרחב הפיזי. כבוד לי להיות חלק ממיזם כה חשוב ואני בטוח שהוא ישנה מהותית את היחסים בין ילדים ובני נוער בארץ ובעולם, לא פחות".

אברי, שתחום החינוך היא ליבת פעילותו, חבר למייסדי החברה דב רוטשטין ודרור אלוני ששימש בעברו כמנהל הגימנסיה העברית הרצליה בתל אביב. צוות הפיתוח כולל בכירים בעולם החינוך והגיל השלישי כמו פרופ' אריאלה לבנשטיין, כלת פרס ישראל היוקרתי, מיכאל בן-צבי, מחלוצי מנתחי ההתנהגות בארץ וד"ר אלכס שניידר מחנך וחוקר חינוך.

לפרטים והשקעה ב-Brain Station החל מ-2,500 ₪ >

פתרון לאתגרים חינוכיים מורכבים

סטארט-אפ בשם Brain Station פיתח מערכת דיגיטלית מתקדמת הכוללת תוכנות ומשחקים ייחודיים שפותחו באמצעות טובי המומחים מתחומי הפדגוגיה, הפסיכולוגיה, ההוראה המתקנת וקלינאות התקשורת על מנת לתת מענה לאתגריים חינוכיים מורכבים ביותר בסביבה לימודית חווייתית ומאתגרת.

המערכת פותחה גם על מנת לאפשר חיבור בין העולם הפיזי לדיגיטלי באמצעות קליטת אלמנטים פיזיים לימודיים על ידי החיישנים במערכת. טכנולוגיה זו הינה פורצת דרך ועתידה לשנות את ענף החינוך ושיטת הלימוד עבור ילדים ואנשי חינוך רבים. השיטה מאפשרת ליישם נקודות רבות וחשובות בעולם החינוך כגון: לימוד דיפרנציאלי, עבודת צוות, פיתוח האינטליגנציה הרגשית, שילוב משחקיים קבוצתיים במערכי הלימוד, לומד עצמאי ולימוד משותף.

שוק בשווי 110 מיליארד דולר

סצנת הסטארט-אפים בתחום החינוך הטכנולוגי תופס תאוצה. גרף ההשקעות בארצות הברית בסטארט-אפים בתחום מצוי בעליה מתמדת, מלווה בפריחה חסרת תקדים של סטארט-אפים בתחום. הגידול בהשקעות בשילוב נכונות המערכות להכיל שינויים יחד עם הבשלה של התשתיות מהוות קרקע פורייה להקמת סטארט-אפים שישנו את פני עולם החינוך.

בעולם, תעשיית ה EdTech-העולמית היא תעשייה עשירה ומפותחת מאוד, שמושקעים בה סכומים לא מבוטלים. בעשור האחרון גדל היקף ההשקעות העולמי בתחום פי 14: במחצית הראשונה של 2020, עומדות ההשקעות על 4.5 מיליארד בדרך לשיא של 9 מיליארד דולר, גודל שוק ה-EdTech העולמי מוערך ב-227 מיליארד דולר.

גודל שוק הטכנולוגיה בתחום החינוך נאמד ב-82.6 מיליארד דולר בשנת 2020 ומאז צומח בקצב שנתי ממוצע (CAGR) של 14% ל-110 מיליארד דולר בשנת 2022.

רישום פטנטים ופיילוט מכירות מוצלח

Brain Station פיתחה טכנולוגיה המוגנת ברישום מספר פטנטים, בין היתר החברה רשמה פטנט לשיטה ייחודית לטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי וחינוך מיוחד קשה. המערכת כבר נמכרת בארץ לבתי ספר יסודיים וגני ילדים כולל חינוך מיוחד ונמצאת בשלבים אחרונים לקראת שיווק המערכת הנוכחית לאירופה. זאת לצד סיום פיתוח דגם משופר של המערכת שיאפשר הרחבה לקהלים נוספים, כולל שיווק המערכת לאפריקה.

כעת, החברה מגייסת משקיעים דרך פלטפורמת פיפלביז אשר בפיקוח רשות ניירות ערך ומאפשרת להשקיע בחברה בתמורה למניות.

לפרטים והשקעה ב-Brain Station החל מ-2,500 ₪ >

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר