תוכן גולשים: מכתב פתוח לארהל´ה יקטר

יקטר, אתה טוען שכל גדולי ישראל נותנים יד לכל פעולותיך, שכל גדולי ישראל מחזקים ידיך בכל עניין, א´´כ מדוע גדולי ישראל לא יוצאים נגד הארגון אתרא קדישא? יקטר, כל דבריך הם שקרים חסרי כל שחר, אתרא קדישא שעומד בניהלו הגדול של הצדיק הגאון הגדול ר´ דוד שמידל שליט´´א, שגדולי ישראל מינו אותו לשמור על קברי ישראל

יצחק עמאר | כיכר השבת |

אהרלה יקטר, שלום לך, הוועס הרצעך? תראה יקטר, עם ישראל כולו בארץ ובחו´´ל שמע את השם שלך יותר מפעם אחת, באיזה נושאים??? חה...חה...חה... איזה נושאים לא? אהרל´ה בא נשתף ביחד את ההיסטוריה שלך, שמרבית מגולשי האתר המכובד כיכר השבת אינן יודעים ומודעים, אתה יודע מה... יותר נכון בה ונספר לעם ישראל מי אתה? בדיוק!

* לפני 16´ שנים אתה הייתה אחד מפעילי הימין החזקים ביותר, אתה היית אחד המעורבים היותר גדולים בפרשת ´רצח רבין´ שעד כדי כך שסוכני השב´´כ חיפשו על עקבותיך יחד עם אבישי רביב {סוכן השב´´כ} מאז אתה הסתבכת ולא ידעת את נפשך... נפלה למלכודת בלתי רגילה. מפעיל ימין קיצוני נהפכת לאחד ממוסרי המידע למשטרה, זו נקודה ראשונה שמשקפת את הדרך הקלוקלת והאי ישרות שיש בפעילותך.

* יקטר, אתה טוען שכל גדולי ישראל נותנים יד לכל פעולותיך, שכל גדולי ישראל מחזקים ידיך בכל עניין, א´´כ מדוע גדולי ישראל לא יוצאים נגד הארגון אתרא קדישא? א´´כ אתה יודע מה, שלא יצאו נגד אתרא קדישא, שיתמכו בך, שיוציאו מכתב מבית מדרשם שאתה פועל תחת שרביטם, מדוע, לא?

* יקטר, אתה טוען שגדולי ישראל סולדים מפעולותיהם של אתרא קדישא, א´´כ מדוע מרן גאב´´ד ירושלים וחבר הביד´´צ הרב אולמן היו בעצרת חיזוק לאתרא קדישא בבית הכנסת ´זכרון משה´ בירושלים לפני חודש? אם גדולי ישראל כועסים על הארגון וראשיו לפחות שלא ישתתפו בעצרות של אתרא קדישא, לא?

* יקטר, בנוגע לגדולי ישראל, כל גדולי ישראל וראשי הישיבות הליטאים בחו´´ל ערכו לפני חודש וחצי דינר גדול, חזק ועצום לטובת ´אתרא קדישא´ במנהטן יחד עם גדולי האדמורי´´ם, מבית: סאטמאר, לעלוב, באבוב, הרבנים הגאונים והצדיקים ראשי הישיבות היו שותפים בערב וקראו לחזק ולעזור לכל מטרות הקודש של הארגון ´אתרא קדישא´, ראש ישיבת בריסק כתב מכתב חיזוק לארגון וראשיו באומרו שאין הוא משתתף בדרך כלל בערבים מעיין אלה...אבל פשוט הוא מרגיש שמחובתו להיות נוכח כי ערב זה הוא אחד מ - 13´ העיקרים. א´´כ היכן גדולי ישראל? איתך...? או עם אתרא קדישא?

* יקטר, עד לא מזמן היו מכנים אותך ´איש מירון´, ערכת שם מלחמה שערה כנגד ר´ מרדכי הלפרין שהוא יו´´ר מירון, המחלוקות שלך איתו הגיעו לשיא שלא הכרנו, מעצרים, תלונות במשטרה, אלימות מילולית חסרת תקדים, והיום??? אתה אחד התומכים החזקים והנלהבים שלו, מה קרה? ההיהפך כושי עורו, ונמר חבורבורותיו???

* יקטר, אתה טוען שאתרא קדישא שולחים מפגינים למחות במקומות שלא מצויים קברים, וכ´´ש שלא קברי ישראל, א´´כ מדוע אתה ניהלת ביד רמה את המאבק של הציבור החרדי בעיר יפו??? אם אתה לא ידעת אם זה קברי ישראל או קברי עכו´´ם {חס וחלילה} מדוע נכנסת לפרשה שאינך מבין בה, לפרשה שגדולה עליך?

* יקטר, האינך מפחד מגדולי ישראל? האינך מפחד להיות אחד ´המוסרים´ למשטרה, אינך מפחד לסבך במשפטים גדולים וחמורים אברכים שכל ימיהם וחייהם זה ד´ אמות של הלכה, וכאשר מוסרים נפש של ממש כדי להגן על קברי ישראל??? יקטר, האינך חושש שאברכים שמסולאים בפז ישבו במרטפי הכלא הציוני, עם שברים ברגלים ובידיים, שנשותיהן מפוחדות וילדיהן מבוהלים? האינך חס על צרת הכלל והפרט???

* יקטר, כל דבריך הם שקרים חסרי כל שחר, אתרא קדישא שעומד בניהלו הגדול של הצדיק הגאון הגדול ר´ דוד שמידל שליט´´א, שגדולי ישראל מינו אותו לשמור על קברי ישראל, ובראשם: מרן החזו´´א, ומרן הסטייפלער זצוק´´ל, אתה מערער עליהם? וכי אתה היחיד שיודע האמת? מדוע אתה משקר על העם, על הציבור, על גדולי ומאורי הדור שליט´´א???

אהרל´ה, חבל מאוד, שאתה הורס את המערכות של חילולי הקברים, שזה איום ונורא! אוי...כמה שאנחנו מרחמים עליך, אוי...יש דין, וכנראה שאתה לא יודע שיש דיין.

´´הגמ´ בסנהדרין דף ד´ ע´´א אומרת שמבטלין תורה על כבוד המת, והגר´´ח מבריסק אומר...שאם על כבוד המת מבטלין תורה, אז על ביוזי כבוד המת, לא כ´´ש??? לא ק´´ו???

יקטר... חבל ששמך יהדהד שוב בכל מחלוקת אפשרית, חבל ששמך מצטרף לגדולי הארכיאולוגים כדי לעצור ולחנוק את היהדות הנאמנה בארץ שנלחמת על קברי ישראל, אוי...מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר