תוכן גולשים: נחמיה שטרסלר, נכשלת בגדול

אני שוכר דירה ומשלם ארנונה מלאה ללא שום הנחה בשום דרך שהיא. על ראשי אני חובש כיפה שחורה ובצידי רגלי מתנופפות ציציות לבנות משתדלות להיות תמיד צחורות. אדון נחמיה שטרסלר היקר, זה לא שעדיין יש בחורים כמוני. אלא לשמחתי וצערי כאחד יש הרבה הרבה כמוני מתי נכנסת לבסיס חייל האוויר לאחרונה. ומעניין כמה שחורים בעלי זקן או מגולחים מסתובבים שם

מתיסיהו | כיכר השבת |

שלום לך מר נחמיה שטרסלר. לפעמים די נחמד לשמוע אותך מנתח ענינים אבל הפעם נכשלת בגדול. אספר לך על עצמי ותשפוט. אני בן למשפחה חרדית. למדתי בישיבות. שירתתי את המדינה {מתוך ציונות ורצון לתת} ולא מתוך מחויבות.

כיום אני עובד בעבודה ומשלם מיסים גבוהים מאוד מס הכנסה וכו..

אני שוכר דירה ומשלם ארנונה מלאה ללא שום הנחה בשום דרך שהיא. על ראשי אני חובש כיפה שחורה ובצידי רגלי מתנופפות ציציות לבנות משתדלות להיות תמיד צחורות.

בשעות הפנאי שלי אני משתדל לתרום לקהילה בכמה דרכים שיש.

בטח אתה אומר לעצמך ואוו איזה פרזיט הוא מה הוא עושה ממש עושק את המדינה. אני לא מאמין שעדין יש אנשים כמו הבחור הזה.

אז אדון נחמיה שטרסלר היקר זה לא שעדין יש בחורים כמוני. אלא לשמחתי וצערי כאחד יש הרבה הרבה כמוני. מתי נכנסת לבסיס חייל האוויר לאחרונה. ומעניין כמה שחורים בעלי זקן או מגולחים מסתובבים שם. ומה קורה בשלישות ובפיקוד העורף, אה ואני לא רוצה להמשיך לשאול.

אני רוצה לשאול - למה אתה טוען שאנחנו מקבלים ומקבלים תראה לי מי קבל - וכמה קיבלו?

דבר שני, אני רוצה לדעת איך אני משיג את הנחה למשכנתא לחצי כמו שציינת הרי אני חרדי ומגיע לי. דבר שלישי, לגבי חינוך הילדים תסדר לי את מה שאמרת שם כי לא מצאתי את זה בשום מקום, אשמח לדעת איפה מקבלים את זה כי יש איתי הרבה חבריה חרדים שרוצים לקבל את זה גם.

מר נחמיה שטרסלר, שמעתי שיש מחאה בתל אביב ברחוב רוטשילד.

אתה בטח מעונין לדעת למה אני וחברי לא באים להצטרף למחאה בטח כל חבריך לעבודה בארץ או בערוץ 2 מתענינים.. אז אני אסביר לך משהו קטן, שהם יגדירו מה הם רוצים באמת, שהם יעיפו את כל האנרכיסטים שונאי ישראל משם אז אולי נחשוב על לבוא.

כי גם אני החרדי משלם שכירות יקרה. ולקנות בית בימים אלו קשה אז מר נחמיה שטרסלר בבקשה ממך בא תבדוק את המצב.

ואולי נראה איפה יש שקר ואיפה אין .. הטענה שאתה טענת היא בלשון הרחוב "פאסה" כי בצבא יש הרבה חרדים. ובעולם העבודה יש מלא חרדים .. וברגע שתייצר להם עוד מקומות עבודה יבואו עוד ..

ברגע שתדאג שכל מנהלי העבודה יקבלו את החרדים שיבואו אז הכל יהיה יותר טוב. תמסור לחבריך שבמקום להמשיך לגרום לשנאה תתחילו ליצור אהבה ואחדות אבל בדרך המקובלת. אני יודע שדיברתי לאוזנים ערלות אבל מי אמר הכל יכול להיות ..

אההה ונזכרתי במשהו. תגיד לי איך אני בתור חרדי יכול לקבל את ההטבה שמקבלים הערבים ללימודים במכון להשכלה גבוהה? הרי הם משרתים בצבא ונאמנים למדינה וכל כך מנסים לעזור לנו בתוך המדינה. אז אם לא יקשה אליך לברר לי איך אני מקבל את זה גם אני אשמח לדעת.

ותברר לי על הדרך כמה כסף מקבלים הערבים שאתם כל כך אוהבים .. שתורמים למדינה שלנו רבות לעשיה לביטחון וכו ..

נקודה למחשבה לך ידידי..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר