תוכן גולשים: למחאת הדיור אין סיכוי

הסיכוי שיחלקו דירות בחינם או שבנק ישראל יתן משכנתא על 100% משווי הדירה ואף יוזיל את הריבית - שואף לסיכוי שמדינת ישראל תעשה שלום עם החמאס. מה רוצים שמחיר הדירות ירדו? זה לא נשמע לי טוב זה הרי יזיק לכל מי שבבעלותו דירה אלא מה שיתנו דירות מסובסדות לנזקקים ומעוטי יכולות

יהודה תכלת | כיכר השבת |
(פלאש 90)

אם ציבור של מליוני אמריקאים היו ניצבים מול הבית הלבן וצועקים "צדק חברתי" "די לסחיטה" וכו' וכו' האם למחרת כל האבטלה היתה נפתרת מסתבר שלא משום שאם כן יש לי פתרון טוב מדאי (שהרבה כלכלנים לא חשבו עליו) לכל בעיית המשבר העולמי.

טוב, אז מה כן רוצים מארגני המחאה? לפי הידוע לי בכל מחאה יש צד שכנגדו מוחים שעד כמה שהוא יפול או יתכופף הושגה המטרה בסיטואציה הנוכחית מי עומד בצד השני העשירים? כאילו אסור להיות עשיר? לא נראה לי מסיבה פשוטה כי כל מה שהם רוצים בעצם זה להיות עשירים לא?

ואם תאמרו שמדובד בעניים שסה"כ רוצים לחם לאכול אף פעם לא שמעתי על שיטה כל כך מכובדת לבקש צדקה.

האמת שכל מה שרוצים זה "סדרי עדיפויות". טוב, אני מאד מפחד מזה כי כשנכנסים לעניין של סדרי עדיפויות בפרט במדינה הקטנה והמגוונת שלנו כל אחד ימשוך את סדר העדיפות לכיוון שלו והפיצוץ זה עניין של זמן או גרוע מכך החלש כמו תמיד יעזוב את החבל ראשון וכמו תמיד החלשים יפגעו.

אני לא מבין דבר אחד - מה רוצים שמחיר הדירות ירדו? זה לא נשמע לי טוב זה הרי יזיק לכל מי שבבעלותו דירה אלא מה שיתנו דירות מסובסדות לנזקקים ומעוטי יכולות חבל שמארגני המחאה לא יזכו עקב אי עמידה בקריטוריונים.

לא אגזים אם אומר שהסיכוי שיחלקו דירות בחינם או שבנק ישראל יתן משכנתא על 100% משווי הדירה ואף יוזיל את הריבית - שואף לסיכוי שמדינת ישראל תעשה שלום עם החמאס.

אסיים בנימה אופטימית במה שאמר הגאון מווילנא "אם כל עם ישראל יתנו חומש לצדקה לא יהיו עניים בכלל ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר