בקרוב בכנסת: מפלגת הסודנים - תוכן גולשים

אולי בעוד כמה שנים כשהסודנים יריצו מועמד לכנסת והסקרים יתנו להם 13 מנדטים (עיין ערך יאיר לפיד) זה ילחיץ את היושבים בבית המחוקקים לקום ולעשות מעשה. ככה זה במדינת ישראל-מדינה שמשופעת בכל מיני אירגונים של תנו לחיות לחיות ותנו למהגרים מקלט ואת אף אחד (כמעט) בממשלה זה לא ממש מענין

מני מ. | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

תופעת המהגרים הלא חוקים (המסתננים-פליטים) הולכת ומתרחבת בצורה מטורפת. אם עד לפני כמה שנים היה מדובר במספר מזערי של מהגרים ויכולנו להשאר אדישים נוכח התופעה, הרי שכיום הדבר יצא מכלל פרופורציה והמספרים כבר מזמן עברו את המאה אלף מהגרים לא חוקים שחיים בינינו כאזרחים לכל דבר ועניין.

עד כדי כך שכמעט ולא בנמצא עיר שלא תמצא במרכזה כל בוקר כמה עשרות מהגרים שממתינים על הברזלים לעבודה...ונכון שהפרשיה מזמן עלתה לכותרות והגיע לממשלה וזו העבירה חוק בהחמרה בעונש העסקתם, אבל החוק לא נאכף ותופעת המהגרים רק הולכת ומתרחבת.

ככה זה במדינת ישראל-מדינה שמשופעת בכל מיני אירגונים של תנו לחיות לחיות ותנו למהגרים מקלט ואת אף אחד (כמעט) בממשלה זה לא ממש מענין.

אז אם אתם לא גרים בעיר חרדית אין מי שילחם בתופעה.

אולי בעוד כמה שנים כשהסודנים יריצו מועמד לכנסת והסקרים יתנו להם 13 מנדטים (עיין ערך יאיר לפיד) זה ילחיץ את היושבים בבית המחוקקים לקום ולעשות מעשה אבל עד אז כנראה נצטרך להתרגל למצב שכבר אי אפשר לומר עליו חדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר