תוכן גולשים: לתשומת לבך, ביבי

שעה זו, יפה היא, להחדיר בעיני אותם גורמים עוינים, שנראים כאלו וגם כאלו שלא בצורה חדה שאינה משתמעת לשני פנים: אם אויבים אתם, נשתמש בכלי הנשק של יום הדין. הדברים כמובן צריכים לעבור את שולחנם של אראלי דורנו. לתשומת לב ראש הממשלה הנכבד (אבישי פרי, תוכן גולשים)

אבישי פרי. | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

כל מי שבוחן את המתרחש מעל פני שטח ישראל, רואה הכרזת מלחמה של הממסד נגד העם החרדי. קשה להתעלם מהעובדה שכל אויבנו – מבית ומחוץ – חברו והתלכדו יחדיו בכדי להטמיענו בצורה זו או אחרת בהווי הכעור שלהם.

אם פקפקתם ברמת השנאה השוטפת את הארץ, דווקא יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ' תלמד אתכם, עד כמה לא טהורים, בלשון המעטה, אותם מניעים. כך היא כתבה בשנת 2003. ציטוט:

"יבוא יום", היא כותבת, "והיסטוריונים יחקרו תופעה מרתקת: איך במדינת ישראל, זו שנקבצו בה אודים מוצלים מרדיפות אנטישמיות ומטבח עם, איך במדינת ישראל, הנתפסת בידי רוב גורף של אזרחיה היהודים כ"מדינת היהודים", איך דווקא במקום המפלט הזה צמחה לה באין מפריע אנטישמיות חדשה. קורבנותיה של האנטישמיות הזאת הם יהודים חרדים. מחולליה: יהודים חילוניים. הטענות שיש לציבור החילוני כלפי הדוסים הן אלה: הם לא משרתים בצבא, רובם לא עובדים, הם מקבלים כסף שלא מגיע להם".

"הטיעונים האלה לא תמיד נכונים, לוקים לעיתים קרובות בשטחיות, ולטעמי, בכל מקרה, לא רלוונטיים כרגע ולא מעניינים בסיטואציה הכלכלית והחברתית הקיימת. הצבא ממילא לא צריך אותם; במשק עם 300 אלף מובטלים וחמישה עשר אלף משרות פנויות ממילא אין להם עבודה; הם מקבלים תקציבים זעירים, בוודאי ביחס למה שנהוג לדמיין, ולא הם, לא הם הרחיים על תקציב המדינה".

"השיח החילוני על אודות הדוסים, לפיכך, הוא לא שיח כלכלי, לא חברתי, ואפילו לא מוסרי, אף שהוא מתחזה בדרך כלל לאחד מאלה. זה שיח אמוציונאלי, רווי תעוב וחשש. החרדים נתפסים כגוף שחור חסר פנים המשריץ ילדים ומבקש להשתלט על המדינה. עלוקות, רודפי בצע, משונים ונלעגים בבגדיהם ובמנהגיהם, גלותיים. ארסנל הביטויים כלפיהם, זה הנקוט בערבי שבת חילוניים, נשמע לפעמים כאילו הועתק ישירות מהדר-שטירמר, שלא לדבר על האופן שבו מציירים אותם לפעמים בקריקטורות. הבטן מתהפכת". סוף ציטוט.

הגיע הזמן, כאשר עינינו חוזות שתמו עידן הדיאלוגים ואישי הפוליטיקה החילונית מתחילים להתפרע, פשוט לדבר בשפתם. לא דיאלוגים, אלא תקשורת עולמית.

רצוי להזכיר להם, כי העולם כולו חורץ איבה אדירה כלפינו. בזירה הבינלאומית אנחנו האחרונים האהובים, אז קדימה, בואו נוסיף עוד מעט שמן למדורה. בואו נפנה לאו"ם. בואו ונרעיש ארץ ותבל כנגד השלטון המתפרע כברדלס. לא רק לערבים ה"כבושים", גם לחרדים ה"כבושים" בידי שלטון עוין לדתם העתיקה, יש ארגוני "זכויות אדם", שיעלצו לעזור לנו, החרדים. גם לנו יש "האג". וישראל הברברית? ודאי היא משקשקת לנוכח אותם גורמים, כאשר מצבה כעת מספיק רע ומר בעוצמה אדירה.

שעה זו, יפה היא, להחדיר בעיני אותם גורמים עוינים, שנראים כאלו וגם כאלו שלא בצורה חדה שאינה משתמעת לשני פנים: אם אויבים אתם, נשתמש בכלי הנשק של יום הדין.

הדברים כמובן צריכים לעבור את שולחנם של אראלי דורנו.

לתשומת לב ראש הממשלה הנכבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר