מה אוכלים היום?

לכבוד היום הראשון של הסתיו: 5 מתכונים למרקים קלילים

מרק כתום, מרק עדשים ובטטות, מרק דלעת קלאסי, מרק עגבניות מקסיקני וכמובן גספצ'ו קר - כי עם כל הכבוד ליום הראשון של הסתיו, זאת ישראל והדבר היחיד שיסמל כאן את הסתיו זה המרק שתכינו (מתכונים, אוכל)

מרק עדשים כתומות (צילום: Michael Kraus on Shutterstock)

מרק עדשים כתומות

מרק פיקנטי וטעים שמצליח להישאר קליל ולא מכביד למרות שהוא סמיך ומשביע. תוך פחות משעה יעמוד על שולחנכם מרק נהדר שעובד מצוין גם בימים לוהטים. כי כן, אנחנו יודעים שהבטיחו לנו סתיו וסתיו שווה שלכת כתומה וגשם יפה, אבל זאת ישראל והדבר היחיד שמסמל כאן את הסתיו זה המרק הזה שתכינו וחצב שפורח לו אי שם.

לחצו כאן למתכון

מרק דלעת קלאסי שכל אחד צריך לדעת להכין

מתכון קל, פשוט ומלא טעם למרק הכי קלאסי לעונת הטרום-חורף שסוף סוף כאן וטיפ שיהפוך את המרק לקרמי ויעניק לו ארומה עשירה. מוכן תוך 20 דקות.

לחצו כאן למתכון

מרק עדשים ובטטות

20 דקות עבודה, עוד חצי שעה על האש ויש לכם ארוחה משפחתית משביעה וטעימה - והכי חשוב: נטולת בשר, כי בדיוק עברנו שבת או חג. תוכלו לבחור אם אתם מעדיפים את המרק שלכם מחוספס וצ'אנקי או חלק לגמרי.

לחצו כאן למתכון

מרק עגבניות בסגנון מקסיקני

רכיבים פשוטים שמתבשלים 10-15 דקות ואז נטחנים למרקם הרצוי. הכי טעים להגיש את המרק הזה עם סלסה חריפה בצד, פרוסות אבוקדו, צ'יפס טורטיה ורבעי ליים.

לחצו כאן למתכון

גספצ'ו

אמנם זהו היום הראשון של הסתיו, אך התחזית לימים הקרובים עדיין נעה בין 31 ל-27 מעלות. תוסיפו לזה ישיבה בסוכה ותקבלו צורך דחוף ומיידי במנות מרעננות כמו המרק המעולה הזה. ויש לנו טריק שהופך אותו למרק הספרדי המופלא שהוא ומונע ממנו להיות רוטב עגבניות מוזר ותפל.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר