גנבו לכם את מתנות החתונה, יש פתרון?

מתנות החתונה שלכם עשויות להיות יעד מפתה לפריצות וגניבות. ידוע על לא מעט מקרים בהם זוג צעיר שהחל את חייו המשותפים נאלץ להתמודד עם גניבת הרכוש שהתקבל מאורחי החתונה והיה אמור לשרת אותך בתחילת החיים המשותפים ביחד. כלל ביטוח מציעה כיסויים מיוחדים שיאפשרו לכם ולזוג הצעיר לישון בשקט. השקעה יחסית קטנה שקונה לכם שקט אמיתי ששווה כל הון שבעולם.

גנבו את המתנות? הביטוח ישלם (צילום: פלאש 90)

מתחתנים? שיהיה בשעה טובה, עברתם כברת דרך ארוכה מאז האירוסין ההכנות לחתונה הן לא פחות ממתישות. זה מתחיל בבחירת האולם לאירוסין, הקיטרינג, השמלות, החליפות ועובר דרך בחירת אולם לחתונה, הזר לכלה, הצלם, הוידיאו, וזה עדיין לא נגמר אתם מוצאים את עצמכם תרים אחרי מכונות כביסה מזן נדיר, מקרר עם מקפיא למטה וכו'. בקיצור השקעה עצומה בכדי שהזוג הצעיר יוכל ל'התחיל את החיים' הכי טוב שיש.

אבל מה קורה אם משהו משתבש? הזוג החל את חייו וביום מן הימים אירעה פריצה והתכשיטים הכל כך יקרים תרתי משמע נגנבים...

כלל ביטוח מציעה כיסויים מיוחדים שיאפשרו לכם ולזוג הצעיר לישון בשקט. השקעה יחסית קטנה שקונה לכם שקט אמיתי ששווה כל הון שבעולם.

ביטוח תכולה - בשביל היום שאחרי

אורי ורחל חבר, נכנסו לביתם החדש אותו רכשו עבורם ההורים בנווה יעקב הירושלמית, הכל עבר כשורה וגם חנוכת הבית נחגגה ברוב פאר והדר. החיים זרמו במסלולם והזוג הצעיר נסע לבקר את ההורים בשבת. כשחזרו לביתם עם צאת השבת, משהו לא נראה כשורה - סימני חריטה נראו על הדלת וכשנכנסו בהיסוס לביתם החששות התאמתו - אי סדר שרר בכל הבית, הארונות היו פתוחים לרווחה ונראה כאילו אורחים בלתי קרואים עשו להם בבית כבשלהם. המשטרה הוזמנה, ובדיקה מעמיקה גילתה כי כל התכשיטים שנקנו לכלה הצעירה נגנבו.

עוגמת הנפש הזו היא מנת חלקם של זוגות צעירים רבים, הם מרבים לצאת מהבית לשבתות והבית הופך לטרף קל עבור פושעים קטנים. בשביל המצב המצער הזה ודומיו נבנתה פוליסת ביטוח התכולה.

מהו ביטוח תכולה?

ביטוח תכולה הוא חלק מפוליסת ביטוח הדירה המשלבת את ביטוח המבנה, ביטוח התכולה וביטוח צד ג' (במקרה ואדם אחר ניזוק בביתכם).

פוליסת ביטוח הדירה המשולבת היא מודולרית ואפשר לבחור בין ביטוח המבנה לביטוח התכולה. ישנם יתרונות רבים בפוליסה המשולבת היא מכסה כמעט כל נזק שאפשר להעלות על הדעת, החל מפגיעת מטוס במבנה ועד גניבה ופריצה. לחצו כאן ותוכלו לקרא עוד על פוליסת ביטוח הדירה המשולבת.

כאמור ניתן לרכוש ביטוח תכולה בנפרד מהפוליסה המשולבת, במסגרת הפוליסה מכוסה כל רכוש המצוי בבית. שווי הרכוש נקבע לפי הצהרת המבוטח או לפי בדיקה שמבצע שמאי חברת הביטוח. שמאי נשלח בעיקר כאשר מדובר בתכולה בעל ערך רב, או אם ישנם בבית פריטי אומנות ואספנות.

ביטוח התכולה מזכה אתכם לפיצוי על נזקים שנגרמים מפגעי טבע, גניבה, פריצה או שריפה. בשנים האחרונות חברות הביטוח הרחיבו את היקף הביטוח, ואפשר לרכוש הרחבות לפוליסה, כמו אחריות לעובדי משק בית (עוזרות, מבשלות וכדו'). נזקים אם אירעו למבקרים בבית ולשכנים, ואפילו שירותי תיקונים למכשירי חשמל.

הפוליסה מגינה עלינו גם ממצב בו הרכוש כבר שווה פחות כמשומש , אך אם נגנב או נשרף חו"ח פיצוי לפי ערכו בהתחשב בבלאי לא יספיק לנו כדי לקנות רכוש חליפי ודמה, שהרי לא נרצה לאחר נזק לחפש רכוש משומש. לשם כך קיימת בפוליסה הרחבה ל"ערך כינון" והיא שתשלים לנו, לפי התנאים שבפוליסה, את הפיצוי בין שווי הרכוש המשומש שניזוק לבין מחירו של רכוש חדש דומה .

ובחזרה למקרה שפקד את אורי ורחל חבר – במקרה כזה תפנה חברת הביטוח את הזוג לרשימה של חנויות תכשיטים שבהן תקבל הכלה תכשיטים דומים ושווי ערך לתכשיטים שנגנבו.

למרות שאנו עוסקים בכתבה זו בתכולת הדירה, חשוב לציין כי מבחינות רבות רכישת הפוליסה המשולבת היא כדאית הרבה יותר, היתרון המרכזי הוא השקט הנפשי הכולל שתקבלו כאשר כל הנכסים שלכם מבוטחים... לבד מזאת בתוספת כספית מועטה יחסית תוכלו לקבל את כל הכיסויים, במקום לשלם הרבה על כיסוי חלקי.
רק בשמחות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר