"כששמתי מטפחת לראשונה, בעלי אמר שיש אור על פניי"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", טובות ה-2 מן ה-1: קבלו את אילנה אלון ומירב ואזנה - צמד נשים שכל מטרתן בעולם היא לקרב בין לבבות עם ישראל ולחברם לקב"ה. איך הן עושות זאת? בצורה מפעימה (נפלאות בפרשה, מאמע, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

"ראה אנוכי נותן לפניכם ברכה". הקב"ה נותן לנו ברכה ועבודתנו הפנימית היא לראות אותה. השאלה היא כיצד ניתן לעשות זאת בכל רגע.

השם 'עולם' שניתן לבריאה הוא מלשון העלם. העולם מסתיר את האלוקות, את מציאות הטוב. אך כשמסתכלים עליו בעיניים של גאולה, שמחפשות להבחין בטוב ומורידים ולו לרגע את המיסוך שעליו, את מה שגורם לנו לראות את המציאות עם פרשנות - וזו יכולה להיות פרשנות של פחד, כאב, חשש או צער, או אז יכולים להתבונן (לא רק לראות) על עצמנו ועל זולתנו ועל הכל בעיניים פנימיות, שרואות את האור, עד שלא יהיה צורך בהתבוננות כי אם בראייה בלבד. וזהו "ראה אני נותן לפניכם ברכה". הברכה מונחת לפנינו וכל שעלינו לעשות הוא לשים לב אליה. איך? באמצעות העיניים הפנימיות.

היום, באופן חריג, אירחנו באולפן שתי נשים ולא אחת - אילנה אלון ומירב ואזנה, שמתבוננות על העולם דרך עיניים של אחדות ואהבת ישראל. הן יתנו לנו הצצה לעולמן ולשליחותן, יחד ולחוד.

אילנה אמא ל-6 ילדים, התחילה את דרכה המקצועית בתחום החינוך והעמיקה עם השנים לעולם הנפש והתודעה. היא מתמחה בשיטת ימימה, מאסטר ב-NLP, מתעסקת בעולם התודעה ובכל הכלים המדהימים שאספה עם השנים היא משתמשת היום כדי לחבר בין מגזרים שונים בארץ, במסגרת תנועה שהקימה יחד עם מירב - "לב העם". מיד נרחיב על הפרויקט המיוחד, אבל קודם נכיר את מירב.

מירב ואזנה, אמא ל-5 ילדים ושישה נכדים, מגיעה אלינו מאבן שמואל, ליד קרית גת. בדומה לאילנה, גם היא למדת את תחום המודעות והתודעה. היא מאמנת אישית ורואה באחדות עם ישראל ערך עליון.

שאלנו אותן כיצד נוצר החיבור ביניהן, במה מתבטאת העשייה שלהן, מה הביא לתהליך החזרה בתשובה של אילנה ואיזו מצווה היא קיבלה על עצמה בסופו, איזה מסר הן רוצות להעביר הלאה ומהם חלומותיהן, הפרטיים והכלליים. ראיון מחזק ומרגש כפליים. צפו.

***

מוזמנות לספר לנו על חוויות של אחדות וקירוב לבבות בעם ישראל שלקחתן בהן חלק. גם פעולות קטנות כמו להקשיב או לחייך למישהי שאיננו מכירות, הן חשובות. אבן ועוד אבן, צעד אחר צעד ונתקרב אל הגאולה - ולהיות איתנו בקשר – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שמופיע כאן למטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר