נפלאות בפרשה

"בסטטוס בוואטסאפ מצאתי מקום מאד אישי"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", שרה ליבוביץ', מנטורית להתפתחות אישית, מספרת איך יוצאים בשאלה ואז חוזרים בתשובה (כן, היתה שם הארה) וכיצד מצליחים לשמוח כשקשה (זה קל יותר משנדמה) (נפלאות בפרשה, כיכר TV, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אשר רוט)

אמר ר' אבין: "משל לשניים שנכנסו אצל הדיין ואין אנו יודעין מי ניצח, אלא מי שנושא שרביט בידו (בצאתו מלפני הדיין) - אנו יודעים שהוא המנצח. כך ישראל ואומות העולם באים ומקטרגים לפני הקדוש ברוך הוא בראש השנה ואין אנו יודעים מי ניצח; אלא במה שישראל יוצאים מלפני הקב"ה ולולביהם ואתרוגיהם בידם - אנו יודעים שישראל הם המנצחים".

חג הסוכות הוא אחד משלושת הרגלים המופיעים בתורה. בויקרא כ"ג, ל"ד-ל"ה-ל"ו כתוב: "בחמשה עשר יום לחודש השביעי הזה (מנין החודשים בתורה מתחיל בחודש ניסן) חג הסוכות, שבעת ימים לה'. ביום הראשון מקרא קודש, כל מלאכת עבודה לא תעשו. שבעת ימים תקריבו אשה לה', ביום השמיני מקרא קודש יהיה לכם והקרבתם אשה לה', עצרת היא, כל מלאכת עבודה לא תעשו".

התורה אף מביאה טעם למצוות הישיבה בסוכה, ויקרא כ"ג, מ"ב-מ"ג: "בסוכות תשבו שבעת ימים, כל האזרח בישראל ישב בסוכות. למען ידעו דורותיכם כי בסוכות הושבתי את בני-ישראל, בהוציאי אותם מארץ מצרים, אני ה' אלוקיכם".

על שם מצוות הסוכה נקרא חג זה "חג הסוכות", לפי שבימים אלה אנו מצווים לשבת בה.

הוא גם נקרא "חג האסיף", משום שחל לאחר שנאספה תבואת הקיץ ובני-האדם שמחים על היבול. יום טוב זה מדגיש את הצורך להודות לה' על הטוב שהוא מרעיף עלינו ולא להניח לתחושה של "כוחי ועוצם ידי" למלא את ליבנו.

קבלו את שרה ליבוביץ', מנטורית להתפתחות אישית בשיטת מוח ולב 1, מעצבת אופנה ובעלת בוטיק לשמלות ערב וכלה בעברה.

שרה גדלה בראשון לציון וכיום גרה בבאר יעקב. היא נלחמה על כל לידה וכל ילד והאג'נדה שלה היא לגרום לכל אישה ונערה להאמין בעצמה בכוחות שלה ולמצוא את האור האלוקי שקיים בה.

שאלנו אותה כיצד בגילה הצעיר הגיעה להישגים כה מופלאים, מתי הבינה מה הייעוד שלה, איך היא מתמודדת עם הציווי לשמוח בחג, היכן היא מממשת את יכולות המשחק שלה, מה החזיר אותה ליהדות ועוד.

תודה לכן שהייתן איתנו, צופות יקרות. נשמח לשמור על קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שמופיע כאן למטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר