החב"דניק יסקר את החרדים ב"מעריב"

מנדי גרוזמן, יעזוב את תפקידו באתר בחדרי חרדים לאחר שמונה לכתב לענייני חרדים בעיתונים "מעריב" ו"מקור ראשון". בכך יחליף את ארי גלהר ששימש עד כה בתפקיד (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנדי גרוזמן (צילום: יח"צ)

החב"דניק יסקר את החרדים: מנדי גרוזמן מונה לכתב לענייני חרדים בעיתונים "מעריב" ו"מקור ראשון" הנמצאים בבעלותו של איש העסקים הדתי, שלמה בן צבי. את תפקידו יחל כבר בתחילת החודש הבא ובכך יחליף את ארי גלהר ששימש בתפקיד.

לגרוזמן בן ה-25 היסטוריה בעיתונות הכתובה, בתחילת דרכו שישמש מנדי ככתב בעיתון השבועון "כפר חב"ד" אחר-כך החל לכתוב באתרי האינטרנט החרדים שם שימש במגוון תפקידים: כתב ב"כיכר השבת" ולאחר מכן עורך באתר "בחדרי חרדים".

למרות התפקידים להם קשר ישיר למגזר החרדי, גרוזמן נשאר נאמן לחסידות עליה נמנה, ובחודשים האחרונים משמש ככתב באתר "שטורעם-נט" המסקר את חסידות חב"ד.

"אני מודה למעריב על האימון שנתנו בי. האחריות גדולה", אומר גרוזמן ל"כיכר השבת", "התקופה האחרונה הוכיחה שהציבור החרדי הוא גורם מרכזי ומשפיע על החברה הישראלית כולה, ואעשה הכול בכדי לסקר אותו בצורה רחבה ומעמיקה. בעזרת השם נעשה ונצליח".

גרוזמן נפרד מעמיתיו לאתר בחדרי חרדים ואומר כי "ברצוני להודות למקום שהיה הבית שלי עד כה - אתר 'בחדרי חרדים'. העבודה היום-יומית בריכוז הידיעות ועריכתם, אפשרה לי זווית הסתכלות נוחה על התמורות בציבור הגדול והחשוב שלנו. היה מעניין, מחכים, ובעיקר כיף גדול. אני אוהב את כולם ומאחל להם הצלחה רבה והמשך עשייה ברוכה".

"תודה מיוחדת לדוד רוטנברג. הכישרונות והמקצוענות שלו ידועים לכל, אך קיימת בו תכונה אחת שנסתרת מעיני הציבור: הבן אדם אוהב להמר. לא על כסף, חלילה, אך יש לו נטייה לקחת צעירים מתחילים ולתת להם הגה בידיים. הוא העביר לי שיעורים פרטיים בתקשורת במשך שנה ועוד בסופו של חודש קיבלתי תשלום על כך. למדתי ממנו המון. תודה", מוסיף גרוזמן.

מאתר "בחדרי חרדים" נמסר: "בחדרי חרדים מברכת את מנדי גרוזמן על תפקידו החדש. גרוזמן שימש כעורך באתר באחת התקופות המשמעותיות והסוערות לחברה החרדית. צוות האתר וההנהלה מאחלים לגרוזמן המשך עשיה ברוכה ובטוחים כי בכישוריו העיתונאיים יראה ברכה בכל אשר יפנה"

לאחרונה כתבים נוספים הצטרפו למערכת וביניהם יונתן אוריך, לשעבר עורך אתר "כיפה", שמשמש כעורך ערוץ 'nrg יהדות' והכתב יאיר קראוס שמשמש ככתב הצפון ואיכות הסביבה. מקבוצת "ידיעות אחרונות" הצטרפו קרן מלמד כראש דסק חדשות ואיתמר פליישמן ככתב לענייני התיישבות.

הצטרפותם של הכתבים החדשים למערכת העיתון מתלווה למהלכים נוספים המתרחשים כעת ב"מעריב". כך למשל יאוחדו כותרות סוף השבוע בין העיתונים "מקור ראשון" ו"מעריב", תורחב תפוצת עיתון הערב ותתחזק הפצת העיתון בסופי השבוע.

בשנתיים האחרונות עיתון "מעריב" רושם ירידה חדה באחוזי החשיפה. סקרTGI שפורסם השבוע העניק 3.5 אחוזי חשיפה בלבד לעיתון בחצי השני של 2013, כאשר בחצי הראשון של השנה אחוזי החשיפה לעיתון עמדו על 5.8 אחוזים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר