סיעת 'שלומי אמונים' הדיחה את יהושע פולק מתפקידו כחבר בוועדת בחירות

ראשי סיעת "שלומי אמונים" החליטו להדיח את חבר הסיעה הוותיק יהושע פולק מתפקידו כחבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הסיעה. במקומו מונה לתפקיד אברמי יוסטמן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הודח. יהושע פולק (צילום: פלאש 90)

בימים האחרונים החליטו ראשי סיעת "שלומי אמונים" בתנועת "אגודת ישראל" להדיח את חבר הסיעה הוותיק יהושע פולק מתפקידו כחבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם שלומי אמונים ולהציב במקומו את אברהם (אברמי) יוסטמן.

בכך מאבד פולק אחיזה נוספת במוקדי הכוח אותם אייש בעבר מטעמה של הסיעה הכלל חסידית באגו"י שעד לא מזמן היה נמנה על בכיריה.

כזכור, במערכת הבחירות האחרונות במסגרת הקרב על ראשות עיריית ירושלים, נוצר קרע של ממש בין פולק לבין בכירי סיעת שלומי אמונים וזאת לאחר שביקש לשוב לתפקידו הקודם כחבר מועצת עיריית ירושלים ולכהן בתפקידים עירוניים נוספים.

בסיעה הכלל חסידית בראשות ח"כ מאיר פרוש העדיפו לשמור על מעמדו של חבר המועצה יוסי דייטש וביכרו אותו על פני פולק שבתגובה יצר ציר פוליטי חדש עם ראשי תנועת "בני תורה" וכיום אף משמש בתפקידים שאינם רשמיים בתנועה הירושלמית.

יצויין כי פולק מכהן עדיין כחבר וועדת השמונה של תנועת אגו"י וזאת כנציג שלומי אמונים ובנוסף משמש כגזבר עיריית ביתר עילית הנחשבת ל"מעוז" של פרוש אולם ההערכה היא שבמוקדם או במאוחר ייאלץ לעזוב גם את התפקידים הללו.

בשיחה שקיים "כיכר השבת" עם גורמים בשלומי אמונים הם מאשרים את העובדות אך מסבירים זאת בכך שנוצר צורך לרענן את השורות.

לדבריהם, "פולק הוחלף במסגרת שינויים וחילופי תפקידים כלליים כאשר הגיע הזמן שכוחות צעירים ורעננים יתפסו את מקומם בתפקידים החדשים, צעירי העסקנים משתלבים כיום בהנהגת הסיעה וטוב שכך".

יהושע פולק מסר ל"כיכר השבת": "אין תגובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר