"נס של ממש"

הלם בסאטמר: "המויפת" המדהים של אשת האדמו"ר

חסידות סאטמר סוערת בימים האחרונים בעקבות "מויפת" מדהים שהתרחש בזכות הרבנית, כאשר ביום ה-40 לאמירת פרק שירה של הרבנית התארסו שני הנכדים הגרושים - הרב זלמן לייב טייטלבוים והרב חנניה יום טוב ליפא טייטלבוים, עם רווקות. גורם בחסידות: "זהו נס של ממש" • הסיפור המלא (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבנית והאדמו"ר מסאטמר (ישראל כהן)

חסידות סאטמר סוערת בימים האחרונים בעקבות "המויפת" המדהים של הרבנית מסאטמר. מתברר שלאדמו"ר מסאטמר יש שני נכדים שנישואיהם עלו על שרטון והם התגרשו, כאשר דאגה רבה שררה לעתידם האישי.

אלא שהסבתא, הרבנית הצדקנית סאשה טייטלבוים, קיבלה על עצמה לומר פרק שירה במשך 40 יום למענם ולזכותם של שני נכדיה שיינשאו בקרוב.

אמש (רביעי) התרחש הפלא הגדול, כאשר ביום ה-40 בדיוק לסיום אמירת "פרק שירה", התארסו בשעה טובה שני הנכדים עם בנות החסידות.

הנכד הראשון הוא הרב זלמן לייב טייטלבוים, בן אב"ד סאטמאר ווילאמסבורג, שהתארס עם הכלה, בת הרה"צ ר' מנחם צבי כהנא, בן האדמו"ר מקארלסבורג, וחתן דיין קרית יואל.

הרבנית מסאטמר (צילום: ישראל כהן)

הנכד השני הוא הרב חנניה יום טוב ליפא טייטלבוים, בן הרה"צ ר' ברוך טייטלבוים, חתן האדמו"ר ובן אב,ד וואלאווע, שהתארס עם הכלה, בת הרה"צ ר' יושע ראבינאוויטש, בן האדמו"ר מקאלשין וחתן הרה"צ ר' דוד שווימער.

"מדובר בנס של ממש", אומר גורם בחסידות ומדגיש כי "לא זו בלבד ששני הנכדים התארסו באותו היום, הרי שהם זכו להתארס עם בנות רווקות ולא עם גרושות כפי שהיה אולי מצופה מלכתחילה. אין ספק שהכל בזכות התפילות של הרבנית וסגולת אמירת פרק שירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר