הערב: כנס בחירות של הליכוד בכפר חב"ד

גם מפלגת הליכוד מצטרפת לקרב על קולות חסידות חב"ד. הערב תקיים המפלגה כנס בחירות בכפר חב"ד בהשתתפות סגן השר אופיר אקוניס. "קשר רב שנים" (בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מרים אלסטר - פלאש90)

אחת מהקהילות המבוקשות ביותר במערכת בחירות זו, היא קהילת חסידות חב"ד. בניגוד למרבית הקהילות החרדיות בישראל המצביעות ומשתתפות בבחירות, חב"ד מתאפיינת בכך שאינה מצביעה כמקשה אחת, וקולותיה נודדים בין המפלגות החרדיות לבין כלל מפלגות הימין.

למחזרים אחר קולות חב"ד, מצטרפת גם מפלגת הליכוד. ל"כיכר השבת" נודע, כי הערב יקיים הליכוד כנס בחירות בכפר חב"ד, בהשתתפותו של סגן השר אופיר אקוניס, הנחשב במפלגה כמקורב לראש הממשלה, וזאת בניסיון לשכנע את הציבור החב"די לתמוך במפלגה החילונית.

כפר חב"ד משמש כמדד טוב למתרחש בתוככי הציבור החב"די, בבחירות האחרונות זכה הליכוד למקום שלישי בקרב המצביעים. כשלפניו זכתה יהדות התורה, ובמקום הראשון ובהפרש ניכר, 'עוצמה לישראל', מפלגתם של ח"כ דאז מיכאל בן ארי וברוך מרזל.

יו"ר המטה החרדי בליכוד וחבר הנשיאות, יעקב וידר, אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" והסיף: "חשוב לנו שיישמר קשר רב השנים בין חב"ד לליכוד והעומד בראשו. זו הקהילה החרדית, עם אחוזי תמיכה בליכוד, מהגבוהים ביותר. ובעזרת ה' אחוזי ההצבעה יעלו. ממשלת שמאל היא סכנה לזהותה היהודית של המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר