סערת בו"ה

ליפא מגיב: על בן בג בג מותר לשיר אבל על רבי חיים קנייבסקי אסור?

למה לזמרים אחרים מותר לכתוב שירים על בן בג בג ורבי עקיבא אבל לליפא שמלצר אסור לשיר על גדול הדור ר' חיים קנייבסקי? צפו בתגובה המצולמת של ליפא שמלצר לגל הביקורות נגדו (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום תמונה ראשית: מנדי הכטמן, פלאש 90)

לאחר ששירו "בו"ה" עורר סערה וטענות כי הוא מזלזל כביכול במרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מגיב הערב (חמישי) ליפא שמלצר לביקורות ורומז כי היחס אליו נגוע בצביעות.

"הרבה אנשים שואלים אותי איך היה לך, ליפא, את החוצפה, לעשות שיר "בו"ה בו"ה" על ר' חיים קנייבסקי גדול הדור, אז אני רוצה לעורר אתכם ולהסביר לכם משהו" הוא אומר בקטע וידאו שהגיע לידי "כיכר השבת" וצולם בפארק.

"הקב"ה אומר - תראו מה שאני נותן לכם היום, מה זה היום? אנחנו חושבים תמיד שהצדיקים של פעם זה מה שהיה. אבל היום? אה... מצד שני אנחנו חושבים שהצדיקים של פעם זה "סיפורים", היום אנחנו רואים בעיניים. שניהם זו בעיה".

לדבריו: "אנחנו צריכים לדעת שלהקב"ה יש צדיקים גם בדור ההוא וגם בדור הזה - ראה מה אני נותן לפניכם היום".

"אני אסביר לכם את זה עם דוגמא" ממשיך ליפא. "אם אתם שרים אמר ר' עקיבא אשריכם ישראל, תארו לעצמכם שיגידו 'איך אתה עושה שיר על ר' עקיבא?', בן בג בג זה בסדר?. בן בג בג נחשב כזה "סיפור", הוא לוקח מהמשנה, אוקיי, בא נעשה שיר, אבל ר' חיים קנייבסקי?"

ליפא מוסיף: "אם מגיע לבן של בג בג שיר, מגיע שיר לר' חיים קנייבסקי. עכשיו תגידו לי "אבל הקצב של השיר"? הקצב של "אמר ר' עקיבא" זה הטראנס של פעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר