השינויים ברשת 'החינוך העצמאי': הרב אליעזר סורוצקין ואברהם שוורץ נכנסים לתפקידם

הנהלת החינוך העצמאי אישרה את מינויו של הרב אליעזר סורוצקין למנכ"ל הרשת ואת מינויו של אברהם שוורץ מ"שלומי אמונים" למשנה למנכ"ל, והיום ייכנסו השניים לתפקידם החדש ברשת הגדולה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אליעזר סורוצקין אצל מרן הגראי"ל שטיינמן, אתמול (צילום: באדיבות המצלם)

יוצאים לדרך: הבוקר (שלישי) צפוי להיכנס לתפקידו המנכ"ל החדש של רשת 'החינוך העצמאי' הרב אליעזר סורוצקין, זאת לאחר שמונה שלשום על-ידי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן וקיבל ממנו את ברכת הדרך.

קרא עוד:

בנוסף, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", כמשנה למנכ"ל יכהן אברהם שוורץ נציג סיעת "שלומי אמונים" ב"אגודת ישראל" וזאת כחלק מקיום ההסכם שנחתם בין הסיעות לפני המהפך בחינוך העצמאי והעברת השליטה בפועל לידי "דגל התורה" לאחר פטירתו של המנכ"ל המיתולוגי הרב מאיר לוריא ז"ל.

העיתון "יתד נאמן" מבשר הבוקר כי הנהלת "החינוך העצמאי" אישרה אמש את המינוי של השניים והיום הם יחלו בתפקידם החדש.

מימין: שוורץ, בוימל וסורוצקין, בבית 'החינוך העצמאי' הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

העיתון מציין כי הדבר אירע לאחר שהרב צבי בוימל המנכ"ל הוותיק הודיע על פרישתו ובעקבות כך פנו מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי לרב סורוצקין שיקבל על עצמו את התפקיד הנכבד.

יצויין כי רשת "החינוך העצמאי" נחשבת לרשת החינוך החרדי הגדולה בישראל הכוללת 240 בתי ספר, 300 מבנים בלמעלה מ-70 רשויות מקומיות, כ-100,000 תלמידים ו-8,000 עובדי הוראה והשפעתה החינוכית, הציבורית והפוליטית נחשבת לרבה מאוד בציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר