"נגד גדולי ישראל"

בהתערבות הרב מרדכי בלוי: מופע "המנגנים" ב'ארנה' בוטל

תזמורת "המנגנים" תכננה לערוך לפני פסח "קומזינג היסטורי" עם מרדכי בן דוד, בהיכל ארנה בירושלים, אך בהתערבות הרב מרדכי בלוי, יו"ר משמרת הקודש והחינוך, הוחלט לבטל את האירוע • כל הפרטים (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
מרדכי בן דוד (צילום ארכיון: מנדי הכטמן)

המופע בוטל: בימים האחרונים פרסמה תזמורת "המנגנים" כי היא מתכננת לערוך ערב שירה לפני חג הפסח, במסגרת ה"קומזינג" המסורתי שנערך מדי שנה לבחורי הישיבות, במהלכה תוכנן להופיע בין היתר גם גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד.

במודעות שפרסמה התזמורת בעיתונות החרדית נכתב כי "הקומזינג ההיסטורי" יערב ביום שני י' בניסן בהיכל "ארנה" בירושלים, בשיתוף עם עיריית ירושלים. האירוע תוכנן לבחורי ישיבות וללא נשים.

אלא שבשעות האחרונות פרסם הרב מרדכי בלוי, יו"ר משמרת הקודש והחינוך, הודעה נגד האירוע כשבהודעת הרב בלוי נכתב כי מדובר באירוע שמתקיים נגד דעתם של גדולי ישראל וכי בניגוד לפרסומים, גדולי ישראל מתנגדים נחרצות לאירועים מהסוג הזה.

בעקבות הודעת משמרת הקודש והצניעות פרסמה התזמורת בשעות האחרונות הודעה בה היא מצהירה כי נכון לעתה האירוע בוטל במתכונתו הנוכחית.

צפו בווידאו: מרדכי בן דוד שר עם "המנגנים"

למרות זאת, גורמים במשמרת הקודש והחינוך אומרים כי ההתנגדות נובעת מהעובדה כי האירוע שפורסם נראה כמו "ערב שירה" ולא כמו ה"זיצ'ים" שעד היום אורגנו על ידי "המנגנים". בוועדה אומרים כי "לא יתכן שדווקא בחורי הישיבות הם אלו שיגרמו להכשרת 'ערבי השירה' שנאסרו על ידי גדולי ישראל".

הגורמים בוועדה אומרים ל"כיכר השבת" כי המתקפה נגד האירוע נובעת גם מהעובדה כי הזמר מרדכי בן דוד תוכנן להופיע באירוע, והוצג במודעות "כמעט כגדול הדור" לדבריהם, והעובדה כי הזמר מסרב לחתום בפני נציגי הוועדה כי לא יופיע באירועים שלא קיבלו את אישורם של גדולי הדור.

בהודעה שנשלחה מטעם "המנגנים" לכלי התקשורת נכתב: "ככל אשר יורוך! לאחר שנתקבלו הערות מטעם נציגי גדולי ישראל שליט"א, הננו להודיע כי האירוע שנקבע בהיכל ארנה בי' ניסן ש.ז. בוטל ולא ייערך כמתוכנן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר