באנו לעזור

6 דרכים פשוטות להפוך לבשלנים טובים יותר

ללא קשר ליכולות שלכם, כך תגרמו לזמן במטבח להיות יעיל ואפילו -נעז לומר- מהנה יותר, בעזרת 6 דרכים פשוטות שיהפכו אתכם לבשלנים טובים יותר. בגדול, כל מה שצריך זה קצת תשומת לב (מדריך, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
זה קל משחשבתם (צילום: shutterstock)

בין אם אתם צולחים בלי מאמץ מתכונים מסובכים או עדיין מסתבכים עם הספגטי, הנה 6 דרכים פשוטות שיהפכו אתכם לבשלנים טובים יותר ויגרמו לזמן במטבח להיות יעיל ואפילו -נעז לומר- מהנה יותר.

שמרו על הסכינים חדים וישרים

כל שימוש בסכין מעקם אותו מעט לצד ימין או שמאל, בהתאם לאופן החזקתו בעת החיתוך. שמרו על הסכינים חדים וישרים באמצעות השחזה קבועה פעם או פעמיים בשנה, תלוי בתדירות השימוש.

יצבו את קרש החיתוך

אפרופו חפצים חדים, כדי לוודא שחיתוך הירקות, הפירות או הבשר יהיה מדויק, יצבו את הקרש עם מגבת מטבח לחה או משטח נגד החלקה שתמקמו תחתיו.

הקפידו על טמפרטורת תנור מדויקת

מנגנון פעולה שונה וה"גיל" של כל תנור, משפיעים מאוד על התוצאה הסופית. הדרך הקלה ביותר לוודא שהעוגה (או כל דבר אחר שהחלטתם לאפות) לא תישרף, היא להחזיק מד-חום מיוחד שתולים בתוך או מחוץ לתנור. לא תתחרטו.

וגם מד-חום לבשר

רק בגלל שחזה העוף "נראה מוכן", זה לא אומר שהוא אכן מוכן. במקום לכבות את האש לאחר סדרת ניחושים (וחלילה לגלות שטעיתם), פשוט החזיקו במטבח מד-חום שיקבע במדויק אם הבשר או העוף מוכנים.

פזרו "שליפים" במטבח

תמיד שוכחים כמה גרם יש בכוס? תלו על המקרר לוח מדידות שיחסוך לכם את הצורך לספור כפיות או גרוע מכך - להתבלבל בספירה ולחרב את כל המתכון. אופציות נוספות: להדביק את המידות על כלים ייעודיים או פשוט לקנות כלי מדידה מקצועיים.

בצעו תמיד את "ההכנה המוקדמת" של כל מתכון

במילים פשוטות: לפני שהתחלתם בהכנת המנה, ודאו שכל הירקות חתוכים, שהקמח מנופה, שהתבלינים מדודים וכיוצא בזה, מה שיקל וייעל מאוד את תהליך ההכנה ויחסוך לכם זמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר