בעקבות הדו"ח

טראמפ: "כשאהיה נשיא, רוסיה תכבד אותנו"

"רק טיפשים חושבים שיחסים עם רוסיה זה רע" צייץ טראמפ בטוויטר בהתייחסו לדו"ח סוכנויות הביון שהאשים את רוסיה במעורבות במערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לאחר פרסום דו"ח של סוכנויות הביון האמריקניות שהאשים בצורה רשמית את רוסיה בהתערבות בבחירות בארצות הברית, הגיב בסוף השבוע נשיא ארצות הברית הנבחר והדף את הטענות תוך שהוא מאשים את יריביו הדמוקרטים המאוכזבים מתוצאות הבחירות.

בטוויטר צייץ טראמפ בתגובה לדו"ח: "הסיבה היחידה שמדברים על הפריצה למטה הדמוקרטי הוא ההפסד הגדול שנחלו הדמוקרטים והוא היה כה גדול שהם פשוט נבוכים".

בהתייחסו למערכת היחסים עם רוסיה כתב טראמפ: "מערכת יחסים טובה עם רוסיה היא דבר טוב ולא רע. רק אנשים טיפשים יכולים לחשוב שזה רע. יש לנו מספיק בעיות מסביב לעולם בשביל ליצור עוד אחת. כשאני אהיה נשיא, רוסיה תכבד אותנו יותר ממה שהיא מכבדת אותנו כעת".

בסדרת הציוצים שלו כתב טראמפ כי "המודיעין קבע באופן נחרץ שאין בשום אופן שום ראיה שתומכת בכך שהפריצה השפיעה על תוצאות הבחירות. אף אחד לא נגע במכונות ההצבעה".

בדו"ח של סוכנויות הביון נקבע כי "המאמצים הרוסים הופעלו ממניעים פוליטיים ואישיים. ההערכה היא שפוטין וממשלתו שאפו לסייע לסיכוייו של טראמפ מול המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון. פוטין פיתח העדפה ברורה לטובתו של טראמפ והמעיט בערכה של קלינטון".

"הם התכוונו להתערב בבחירות - ועשו זאת" אמר הנשיא היוצא ברק אובמה בראיון שישודר השבוע ברשת ABC בהתייחסו לרוסים. הוא העניק טיפ לנשיא הנכנס טראמפ ואמר: "צריך לזכור שאנחנו באותה קבוצה. ולדימיר פוטין הוא לא חלק מהקבוצה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר