כך נראים זוגות הנעליים היקרות בעולם

הביטוי "אלא לראותם בלבד" יקבל פרשנות שונה ומוחשית למדי כשתתקלו באחד מזוגות הנעלים שאספנו כאן. לא שאנחנו מפקפקים בחוש האופנה וביכולת הכלכלית שלכם, אבל... במחשבה שניה - אנחנו כן (סטייל ואופנה)

כי נעליים (לא) קונים מהר (צילום: שאטרסטוק)

חובבי אופנה ככל שתהיו, וגם אם אתם לוקים בהתמכרות המפורסמת לנעליים, מן הסתם תעדיפו לחסוך 2 מליון דולר לדירה, מאשר להוציא אותם על זוג נעליים. אבל לראות אותם, לשמחתכם, לא יעלה לכם כסף. אז קבלו 6 מזוגות הנעליים היקרות בעולם:

1. אדוארד גרין (Edward Greens)

פירמת נעלי היוקרה 'אדוארד גרין' פתחה את שעריה בשנים האחרונות של המאה ה -19. הנעליים המדהימות שלהם מיוצרות מעור עגל משובח והגימור הסופי נעשה בעבודת יד, שמעניקה לנעלי אדוארג גרין את הסמל המסחרי שלהן. הסוליה עשויה מקליפת עץ עלון מה שהופך את הנעליים לעמידות לכל החיים. מצד שני, בשביל המחיר שלהם תצטרכו לחסוך כל החיים, אז תעשו את השיקול שלכם. 2100 דולר לזוג. שווה?

2. ברלוטי (Berluti)

את הנעליים הצרפתיות היפיפיות אלה לא תמצא על המדף והן מיוצרות בהזמנה אישית על פי מידות הרגליים, בעבודת יד עם העור הטוב ביותר שקיים. מה עוד? אה כן, המחיר: לא פחות מ-2600 דולר זוג.

3. סטפנו במר (Stefano Bemer)

את נעלי ה'סטפנו במר' המדהימים האלה מפירנצה, איטליה, לוקח שלושה חודשים בממוצע להכין ביד. על כל הטוב הזה שעשוי מעור עגל צרפתי משובח ומגיע בתוך קופסת עץ עם מגיני עץ משובחים, תצטרכו לשלם 1700 דולר לזוג.

4. לואי ויטון (Louis Vuitton Maestro Richelieu)

נעלי הערב המשובצות פייטים של לואי ויטון צועקות תעוזה ותחכום אלגנטי. עם 90,000 פאייטים על כל זוג, זמן ההכנה הממוצע של הנעליים הוא 8 שעות. והמחיר צועק גם הוא: 2880 דולר.

5. נעלי היהלומים של Aubercy

מאז 1935, העסק המשפחתי הצרפתי הזה חתום על יצורם של כמה מזוגות הנעליים היפים בעולם. אבל אף אחד מהם לא זעק: "תסתכלו עלי", כמו הזוג הזה המשובץ יהלומים אמיתיים, במחיר קצת פחות אמיתי 4700 דולר זוג.

6. נעלי היהלומים של טום פורד (Tom Ford)

אוקיי, אז הנעלים האלה הם לא בדיוק מה שתמצא בחלון ראווה של חנות נעליים, אלא יותר בכספת שמורה. מדובר בזוג חד פעמי המשובץ ב- 14,000 יהלומים, במשקל כולל של 340 קראט שזיכו את הנעליים בתואר: "היקרות ביותר בעולם". על הנעליים המסונוורות האלה שיותר מ-2000 שעות הוקדשו להכנתם תאלצו לבזבז סכום פעוט של 2 מיליון $!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר