חדשות האוכל

קפה קפה: תפריט כשר לפסח למהדרין וללא חשש קטניות

חגיגה קולינרית כשרה לפסח למהדרין עם מבחר עשיר של ארוחות בוקר, מנות ראשונות, כריכים, מגוון סוגי סלטים, מנות איטלקיות, מנות עיקריות על בסיס דגים וכמובן - קינוחים מעולים (חדשות האוכל, שיווקי)

תפריט כשר לפסח למהדרין וללא חשש קטניות (צילום: יח"צ)

'קפה קפה', רשת בתי הקפה הגדולה והמובילה בישראל, נערכת לקראת חג הפסח בהכשרת המטבחים והכנת תפריט עשיר טעים ומפנק, כשר לפסח למהדרין ובסניפים נבחרים, אף ללא חשש קטניות. על הכשרת המטבחים מופקד צוות משגיחים מיומן, בפיקוחם האישי של חברי הבד"צים השונים והרבנויות המקומיות, הנותנים את הכשרות למסעדות השונות.

מה בתפריט? חגיגה קולינרית עם מבחר עשיר של ארוחות בוקר, מנות ראשונות לפתיחת התיאבון, כריכים כשרים לפסח, מגוון סוגי סלטים, מנות איטלקיות ומנות עיקריות על בסיס דגים: פילה סלמון, פילה דניס, פילה לברק על הגריל, או גראטן תפוח אדמה (מוקרם עם גבינות ופטריות מעל מוגש במחבת לוהטת) לצמחוניים שבינינו ועוד.

גם מקומם של הקינוחים העשירים הטעימים והמפנקים של 'קפה קפה', לא נפקד מהתפריט הכשר לפסח. ביניהם ניתן ליהנות מבראוניז - עוגייה על בסיס חמאה ושוקולד מוגשת על קצפת, או מסופלה שוקולד, מעוגת גבינה פירורים, גבינה אפוייה או עוגת שוויצריה הקטנה – כולם יוגשו באהבה לאורחים הרבים הצפויים לפקוד את בתי הקפה הפרוסים ברחבי הארץ, בימי חול המועד פסח.

לנוכח העובדה שזהות הבד"צ והרבנות המקומית משתנה ממסעדה אחת לשנייה בהתאם למיקומה הגיאוגרפי, יש לעקוב אחר תעודת הכשרות המוצבת במסעדה ולוודא את רמת וזהות נותן הכשרות בכל סניף. ניתן לבדוק זאת גם באתר 'קפה קפה' - www.cafecafe.co.il.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר