שורפים קלוריות ושורדים את החורף בשלום

מה עוד לא נכתב תחת הכותרת דיאטה, ובכל זאת – אולי יש סיכוי שזה יעזור,. גם אם לא, תוך כדי הקלדה וכמה שניות של קריאה אפשר לשרוף כמה קלוריות. כדי להגיע יום אחד למשקל שיאפשר לנו לאכול בנחת ובלי תוספות שכבות מהחורף, צריך להתארגן מראש. מידע שיעזור לכן לשרוד

mame | כיכר השבת |
אולי זה לא ממש סוד, אלא יותר היגיון בריא, להבין שהדרך היחידה לרזות היא להגיע למאזן קלורי שלילי. ובמילים פשוטות, לשרוף יותר קלוריות ממה שהכנסנו לגוף. זה די פשוט ליישם את התהליך הזה כאשר אנו יודעים כמה קלוריות צרכנו, ולאיזו פעילות גופנית אנו זקוקות – על מנת לשרוף את כמות הקלוריות שנצרכו. כך ניתן להגיע למאזן קלוריות שלילי.

עושים חשבון קלוריות

לצורך העניין, כשאנחנו אוכלות מזון ארוז תמיד נוכל למצוא בטבלת הערכים התזונתיים את כמות הקלוריות ל- 100 גרם, או לכל האריזה וכך להגביל את עצמנו לצריכה קלורית מתונה. אין ספק שככל שנוסיף שמנים לתבשילים שלנו, אפילו הוא שמן זית, הערך הקלורי שלהם יעלה במידה ניכרת. לכן ההמלצה היא להפחית כמה שניתן בכמויות השמן שמכניסים לתבשיל.

יתר על כן, להבין ששמן הוא לא רוטב וגם לא מרק. אם נאכל רק את הדג, בלי להתענג על השמן המתובל שסביבו, נרוויח גם הפחתה משמעותית בכמות הקלוריות וגם בריאות טובה יותר.

מה קורה כאשר אנחנו לא יודעות כמה קלוריות יש בנתח העוף או בקערית האורז שלנו? אם אתן כבר גולשות כאן, תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט מחשבוני קלוריות מעודכנים עד לפרטים הקטנים של התפריט שלכן, ולהגיע לחישוב מדויק של מה שהכנסתן לגוף.

פעילות גופנית יומיומית

אחרי שאנחנו יודעות – מה כמות הקלוריות שצרכנו, יהיה לנו קל יותר לדעת כמה קלוריות עלינו לשרוף על מנת להגיע למאזן שלילי בסופו של יום.

בשביל לעודד אתכן אני מציינת כי הגוף עצמו שורף קלוריות גם ללא ביצוע של פעילות מסויימת – ע"פ קצב ה- BMR באמצעות חילוף החומרים בגוף ופעילות האיברים הפנימיים. כך שלפחות 1000 קלוריות (תלוי גובה ומשקל) נשרפות מאליהן מבלי שנרגיש כלל. רוצות לדעת כמה קלוריות הגוף שלכן שורף מדי יום ללא ביצוע כל פעילות גופנית?

הכפילו את משקלכן ב-9.99

הכפילו את הגובה שלכן (ללא נקודה עשרונית) בס"מ ב6.25

הכפילו את גילכן ב-4.92

כעת צרפו את תוצאות שני התרגילים הראשונים, והפחיתו מהם את תוצאת התרגיל השלישי- נוסף לכך הפחיתו את המספר 161 – התוצאה המתקבלת היא קצב ה- BMR בגופכן. (גברים יוסיפו לחישוב 5 ולא יפחיתו 161 – מה לעשות, הגוף הגברי שורף יותר קלוריות מנשים)

אז בעצם מה שנשאר לנו – זה לדעת כמה קלוריות אנו שורפות בפעילות גופנית כלשהי ולהתאים זאת לכמות הקלוריות שצרכנו ולאורך חיינו באופן כללי.

בבקשה!

פעילות אירובית תשרוף לנו 350 קלוריות.

הליכה בקצב בינוני: 210 קלוריות

ריצה בקצב בינוני: 650 קלוריות

עלייה במדרגות: 470 קלוריות

שחייה: 650 קלוריות

תרגילי התעמלות ביתיים: 270 קלוריות

רכיבה על אופניים: 240 קלוריות

ולמי שמתלוננת על חוסר פנאי לבצע פעילות כלשהי מכל הרשימה הנ"ל כי היא צריכה כל היום לנקות את הבית, אני מוסיפה:

עבודות ניקיון קלות - 150 קלוריות

אם מדובר בעבודה מאומצת – 270 קלוריות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית