האם את בזוגיות מאושרת?

אושר הוא יכול להיות מושג יחסי, כל אחד מאושר ממשהו אחר, לפעמים בזוגיות אנו עוצרים לרגע ובודקים מהי מידת האושר שלנו, אם יש בזוגיות שלך את רוב המרכיבים הבאים, סביר להניח שאת מאושרת (זוגיות)

מאמע | כיכר השבת |
תבחנו את עצמכם אם אתם באמת בזוגיות מאושרת אם יש לכם את חמשת האלמנטים הללו סימן שאתם במקום טוב .

1. שמחים – זוגות מאושרים שמחים בדכ' ואינם צריכים להתאמץ להראות את עצמם שמחים, הם תמיד יהיו בקשר עין, ישמחו ויצחקו כמעט מדברים זהים, הקרבה בינהם בולטת והם אינם מתנכרים האחד לשניה, זוגות כאלו בדכ' יחזיקו מעמד לאורך זמן ויצלחו גם ימים פחות שמחים.

2. פשוט לא מתווכחים – הם נמנעים מלהתווכח, נוטים לוותר כל פעם האחד בתורו, הם מבינים כי הויכוח הוא אינו מה שרצוי עבורם והם אינם מתיימרים להשיג דבר בלהתנצח, הם גם יודעים מתי לריב ומתי לא.

3. חולשים על משברים – זוגות בריאים בדכ' יחלשו על משברים הם לא ינסו לקטול את בן זוגם כאשר הוא במצב של נפילה ובשעת משבר, ולהיפך כל אחד יחזק ויעודד את השני בשעת נפילתו ושיהיה לצידו בהצלחתו.

4. שומרים על מרחב חופשי - לתת לבן זוג את החופש הרצוי לו, לפרטיות שלו וללבד שלו עם עצמו, מחקרים הראו כי השמירה על האני האישי והחופש בתוך חיי הנישואין גרמו לנישואין להיות יציבים ולהחזיק מעמד רב שנים.

5. ענייני כספים מסודרים – אחד הבעיות המרכזיות בחיי הנישואין זה הנושא הכלכלי זוגות רבים נוטים לריב, להקניט ולשמר נכסים לעצמם במקום להבין שזוהי הזדמנות לקשר מצויין, כאשר הקשר גלוי וידוע ללא כל הסתרה או מדון, הריבים סביב תחום זה מתגמדים והקשר מתחזק.

6. סובלנות – גם בתקופות קשות, משברים וסערות מבינים שהכל חולף ומה שנשאר זה הקשר הזוגי שאמור להיות איתן מול כל נזקי הטבע האפשריים, החשיבה הבוגרת וההכלה של בן הזוג כי הכל יחלוף הם אלו שמסייעים לשמר זוגיות רבת שנים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית