צר לך? יש דרך לצאת מהמיצר

ימי בין המיצרים, הם ימים קשים לישראל, אירועים שונים ומעיקים ובכלל האוירה הכללית מעיקה. כדי שנכין את עצמינו לצאת מהמיצר וימים אלו יהפכו לשמחה של ממש * מעשה קטן אחד שלך ואת מצטרפת למעגל שלם של אהבת חינם (בין המיצרים)

לימור רז | כיכר השבת |
ואוו.. אנחנו בעיצומם של ימי בין המצרים ואני מרגישה אכן במייצר, בחנק, כמעט בלי אוויר. כ"כ הרבה דברים מעיקים ובמיוחד מזעזעים/תמוהים/נדירים/ומרגיזים. חייל צדיק שומר על עמו יורה במחבל ובמקום לקבל תעודת הוקרה עומד על דוכן הנאשמים.

תחקירים מסולפים על חרדים, תינוקת שיוצאת לקניות עם אביה, תינוק שיוצא עם סבתא וצריך להגיע לגן, תינוק שיצא עם אביו ולצערי עוד המון כאלה. נשכחים ברכב לוהט וניצלים למוות קורבנות של ממש.

בחורה שיוצאת בשאלה, מקפחת את חייה ומשאירה אחריה סימני שאלה רבים, אמא ששיקלה את בנה בתאונה ונתבעת על מיליון שקל. צעירה בת 23 אם ל-3 תינוקות חולה במחלה הארורה. ילדה שנשחטת במיטתה ביום הראשון של החופשה,
אבא נהרג באכזריות מול עיני ילדיו.

טראומתי ממש/מזעזע/קורע לב/אכזרי/מביש/מחפיש.

אין עוד מה לומר....

ובכלל כמה שנאת חינם נשזרת ברחובות, בין חילונים לדתיים בין דתיים לחילונים וכל מגזר בתוך עצמו. שנאה בוערת בעיניים ואפילו בידיים. אוי לנו שכך כי בעוון שנאת חינם נחרב הבית ובזכות אהבת חינם עתיד להיבנות ואני שואלת את עצמי. מה מה מה למען ה' מה אני הקטנה יכולה לעזור /להועיל/לתקן/לשפר?

בודקת/קוראת/שואלת/חוקרת... ואני מגיעה למסקנה אחת!

תקני את עצמך בלבד! היי מפרגנת ואפילו שזה קשה לראות משהו מתעשר/מצליח/מרוויח/ממצה יותר ממני, קבלי את האחר, בקשי סליחה כשצריך בלי חשבונות ארוכים ומסובכים.

סילחי בקלות, אין לנו זמן לכל מיני חישובים מששת ימי בראשית, הזמן קצר ממש והמלאכה מרובה. משיח רוצה לדפוק לי בדלת והוא לא יגיע לטעום ממעדני המלך שאכין לא מהפרלינים לא מהעוף צלוי לא מהסלטים מכל טוב הארץ ואפילו לא מהממולאים שלי. הוא ירצה שיקבלו את פניו אנשים מפרגנים,סלחנים,מרפים,לא מקווצים, מבינים, מאמינים, מחבקים את האחר..

זה מה שהוא רוצה!

קבלי את השונה ממך, תני צ'אנס לטועים ואל תחתכי בבשר החי. הכילי את בעלך ואת ילדייך מתנות ה' כפי שהם ולא כפי שאת רוצה שיהיו, זו עבודת ה' שלי בימים האלו ובחרתי לשתף אתכן.

השתדלי לעשות בכל יום לפחות מעשה אחד של אהבת חינם וכך ורק כך יש לנו סיכוי שהמשיח ידפוק על דלתינו. שמחה לשתף אתכן בגיבורות המעון הצוות היקר שלי (בין היתר אני גם מנהלת מעון) שרק לאחרונה שמעתי על 2 מעשי פיוס ומחילה התרגשתי עד דמעות.

וגם מי שזה לא נגע לה אישית ראיתי את הכאב בעיניים את הרצון לעזור לשלום והיה זה שכר כולנו, והכי חשוב בכל זה הוא לאהוב את עצמך אהבת חינם, הכילי את עצמך למרות כל החסרונות שבך - חסרונות חיצוניים ופנימיים. העצימי את עצמך, וכך שכל אחת תאהב /תפרגן/תשמח עם האחר ותשתדל להכיל את כולם. הסביבה שלנו תושפע וכמו במעגלים מעגלים זה יתפשט ויתרחב בהמון אהבה והקבלת פני משיח ברחמים ובקרוב אמן!!!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית