לגדול 'יתומים חיים' זה לא משחק ילדים!

לפעמים השתיקה מדברת, אך לעיתים היא צועקת. ההד בדרך כלל עונה, אך לעיתים ההד מחכה שהעולם יצעק והוא יהנהן כהסכמה. ישנם נושאים שהשתיקה יפה להם. יש נושאים מושתקים ויש נושאים שפשוט לא מדברים עליהם, המודעות הציבורית מודחקת ואין כל דרך לטפל בהם (מודעות חברתית)

מירי גפן | כיכר השבת |
"רחל, אל תמנעי קולך מבכי ועינייך מדמעה.. עוד ישובו בנייך לגבולם". המילים הללו אינן משוייכות רק לחודש "מר" חשוון וליום פטירתה של אמנו רחל.

המילים הללו משתייכות גם לשטיח בדולח רווי טיפות דמעות בלתי פוסקות, של אמהות אשר נגזל מהן הזכות לראות את הילדים שסחבו בריחמן 9 חודשים וגידלו אותם בזיעת אפן.

רשימת שמות ילדיהן המרוחקים בתעודת זהות שלהן, ספוגה בכאב צורב ומשמשת עדות עצובה הזועקת בדממה על שואת הסתה אכזרית שחוו ילדיהן. ילדים שנולדו באהבה עטופה, בזוגיות שנראתה מושלמת אך טבעה בין מערבולות החיים.

אותם ילדים עונים לסטטוס "יתומים חיים". הוריהם התגרשו כי לא התאימו מסיבה איקס, אך ספגו את חיצי האמוציות על ידי הסתה פראית על אחד מההורים כלפי ההורה השני. זאת למה? רק משום שלא הצליח אותו הורה להפריד בין הרגש שנפגע בהליך הגירושין לבין השכל האומר טובת הילדים.

מציאות ההסתה הזו קיימת באופן שוויוני בעזרת האמהות ובעזרת האבות. נכתב בלשון נקבה בשל נוחות ההתבטאות. ראו זאת לכאן או לכאן באופן שוויוני.

קריעת ילדים מהורים זה לא רק מציאות ששייכת אך לשואת פולין, היא משמשת כשורש מושאל למציאות בגדר שואה. ילדים שיש להם אבא או אמא ומופרדים בחוסר צדק ובאטימות הלב רק בגלל משקעיי ההורים בעקבות פגיעה מגירושים.

למיכל יש 8 ילדים אך המציאות כואבת גרמה שרק ילדה אחת בקשר עימה.

לשרית 6 ילדי חמד, אך גם לא הוזמנה לחתונת 2 ילדיה. הם הובלו לחופה על ידי חמותה לשעבר.

על הקיר בביתה של רחל תלויות תמונות של נכדיה, אותם זוכה לראות רק מעבר לכביש של המעון בו הם שוהים.

וכן להיפך, במגזר החד הורי מהצד הגברי המציאות אף היא זועקת.

למשה לא איפשרו להגיע ולחגוג לצד יאיר בנו ביום בר המצווה שלו.

ליצחק לא איפשרו לקחת את ילדיו לשבת אפילו שזה היה משאת חלומו כל השבוע.

ועוד עשרות דוגמאות כואבות שצורבות את הלב.

קוראים לכך "יתומים חיים" או במילים אחרות "פרי הסתה אכזרי". טעות בהבנת המושג "משחק ילדים".

הם הורים נורמטיביים, הם מתפקדים כהורים באופן תקין, יש רק בעיה אחת של כעסים מבעבעים מהליך הגירושין שגרמו ללא רחם להסתת הילדים ולריחוק מההורה השני.

את 'וויז שכנוע' הילדים קל לנווט בתרוצים עלובים ואכזריים.

ילד של אבא ואמא, מה אתה אומר? אל תמנעו עיניים מדמעה.. עד ישובו בנים להוריהם.. הדליקו את אבוקת הצדק, אל תשתיקו את המודעות לצדק. כי צדק הוא לא רק כוכב.

שיהיה חודש טוב עם הרבה אור.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית