שיח כסלו: דיבור צפוף על גברת סופגניה

בננות! להתייצב כאן בבקשה, מקשיבות? אנחנו חייבות לסגור כמה עניינים. יודעות לאן נכנסנו, נכון? כסלו? סופגניות? לביבות? חורף? קר? טוב נו די הבנתן. גם חורף, גם קר, גם אנחנו לא במיטבנו וגם הגיע עכשיו חג השומנים * אז הנה כמה טיפים/עובדות איך לעבור את החודש בשלום, להנות מכל מה שיש ועדיין למצא מידות שפויות בזארה (חג האורים והשומנים)

נטלי פולג | כיכר השבת |
להלן טיפים לכוננות ספיגת 'השומנים':

1. זה שאתן אומרות לי שאתן לא אוהבות סופגניות,וואללה לא קונה את זה!למה? למה אם לא היית אוהבת את זה לא היית מתחבקת כמעט עם הוויטרינה של רולעדין.לגיטימי,אנחנו מתחברות יותר לסופגניה מגזר..אבל אל תעבדי עלי..עברתי הכל!

2. אני יודעת, זה מתסכל. בנים הם עם רע ואכזר. איך אני יודעת? כי רק הם מסוגלים לאכול 3 סופגניות ועדיין לחשוב שהוא פשוט מושלם עם כרס!

3. יוצאות לדייט? עוברות לייד מאפייה? לא להסתכל! תגידו לא בא-לי, לא תודה, אני בסדר, מותק גם ככה סופשבוע הן באות אצלך לבית ואתן אוכלות את כל הטעמים של כל הסופגניות של 'רולעדין'.. תני להם לחשוב שאנחנו משמינות מהאוויר.

4. אין לי מושג למה רק אנחנו משמינות בחורף, באמת שאין לי מושג.. אנחנו לא עושות כלום! בעצם, אולי זאת הבעיה שלנו!שאנחנו לא עושות כלום.. חוץ מלאכול ולאכול את הלב מיזה שיש אנשים שבאמת אבל באמת עושים ספורט בחורף, ולא יושבים על הכורסא ומזמינים עוד מגש של פיצה רק הפעם בלי זיתים.

5. אתן מרגישות שהגזמתן עם הסופגניות? ועדיין רעבות לסופגניה עם המילוי פיסטוק כי לא טעמתם אותה? ועדיין רוצות את השמלה ההיא מזארה? כנסי ליוטיוב תראי לרדת בגדול. לא יעזור? תכניות הרזיה. לא יעזור? תגגלי אחרי סיפורי הרזיה מטורפים! לא יעזור? את מקרה אבוד יקירתי תעברי לקנות באיקאה.

6. הרגעים הללו שאת אומרת ״חורף כולם משמינים״. אז זהו, נכון שחורף, אבל לא כולם משמינים! וגם אם כולם משמינים.. לא כולם מצליחים להוריד הכל עד הקיץ, ואז שוב בקיץ הבא תשבי בסלון עם גיגית גלידה וכף גדולה ותשמעי הרצאה על ״יופי פנימי״.. אבל תכלס? יופיפנימי זה מה שחשוב כאילו, בשביל מה אוכלים סופגניה אם לא בשביל הריבה?

#יופיפנימי

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית