4 שנים ללא מרן

כך זה נראה: כותרות העיתונים בבוקר שאחרי פטירת מרן רבינו עובדיה יוסף

כמיליון איש השתתפו במסע ההלוויה הגדול שהיה בתולדות המדינה, אחר מיטתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל • "כיכר השבת" חוזר לבוקר שאחרי, אל כותרות העיתונים האבלים (עיתונות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום מסך)

כמיליון איש השתתפו במסע ההלוויה הגדול שהיה בתולדות המדינה, מאות אלפים עמדו במשך שעות ארוכות בירושלים וליוו למנוחת עולמים את פוסק הדור מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

כלי התקשורת העבירו בשידור חי את מסע ההלוויה מאז ההודעה המרה שיצאה מבית החולים 'הדסה עין כרם' ועד לחצות לילה.

בבוקר שאחרי, העיתונים בישראל הקדישו את העמוד הראשי ומרכז העיתון לפטירת מנהיג הדור.

"ידיעות אחרונות" בחרו את הכותרת "עצב רב" עם תמונה מהרבבות בהלוויה לצד תמונת מרן, ותמונת הנשיא פרס והשר אריה דרעי בוכים בסמוך למיטת הרב. כמו כן, בכיכרי הכותבים פרסמו טורים על הרב. נחום ברנע בחר את הכותרת "יש כבוד".

"ישראל היום" בחרו את הכותרת "הרב עובדיה יוסף, תרפ"א - תשע"ד", עם תמונות האלפים במסע ההלוויה ותמונת גלימתו של הרב מיותמת בחדרו לצד הכיתוב "כשמונה מאות חמישים אלף בהלוויה הגדולה בתולדות המדינה". כמו כן פורסמו טורים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה דאז שמעון פרס ז"ל, הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו וח"כ דאז אלי ישי.

"מעריב" בחרו את הכותרת "800 אלף נפרדו מהרב עובדיה", כמו כן נכתב בכותרת שכעשירית מאזרחי ישראל השתתפו בהלוויה שהוגדרה "האירוע הגדול בתולדות המדינה". לצד תמונת הרבבות פורסמו טורים של יו"ר ש"ס אריה דרעי והנשיא דאז שמעון פרס.

"הארץ" גם לא יכלו להתעלם בכותרת הראשית מהלוויה הגדולה אי פעם ובחרו את הכותרת "מת מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף: 800 אלף השתתפו בהלוויה".

מטבע הדברים, גם בתקשורת החרדית הקדישו את העמוד שער לפטירת פוסק הדור זצוק"ל. 'יתד נאמן' בחרו את הכותרת 'שר וגדול נפל בישראל. הראשון לציון הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף זצוק"ל". כמו כן מאמר המערכת זכה לכותרת 'ממחוללי המפכה ביהדות ספרד'.

עיתון 'המבשר' בחרו את הכותרת "מרן הראשון לציון איננו". ב'המודיע' בחרו את הכותרת "הראשון לציון מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. נשיא מועצת חכמי התורה, עטרת תפארת יהדות ספרד, ומקים עולה של יהדות בקהילות המזרח".

גם 'הפלס' הקדיש את העמוד הראשי לפטירת המנהיג הרוחני ובחרו את הכותרת "הראשון לציון, הגאון הנודע, הבקי בכל חדרי התורה, רבי עובדיה יוסף זצוק"ל". ביטאון ש"ס דאז 'יום ליום' יצא במהדורה מיוחדת עם הכותרת אבי אבי,רכב ישראל ופרשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר