"עושה קצת צמרמורת"

מחבר הספר על טראמפ רומז: הוא אנטישמי

"אני חושב שהוא שם לב מי יהודי ומי לא, בצורה שעושה קצת צמרמורת", כך אמר אמש מייקל וולף, הסופר שחיבר את הספר "אש וזעם" וכונה על ידי הנשיא טראמפ "לוזר מוחלט" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מייקל וולף בראיון, השבוע (צילום: CNN)

לאחר שהספר 'אש וזעם' גרם לסערה גדולה אצל מתנגדי טראמפ, כמו גם אצל תומכיו, טראמפ עצמו התייחס בימים האחרונים לספר בציוצים שפרסם ותקף בחריפות את המחבר: "מייקל וולף הינו לוזר שמנסה למכור ספר שקרי ומשעמם ע"י בדיית סיפורים שקריים" טען.

אתמול, הגיב וולף בראיון לרשת MSNBC לטענות, ואף האשים את טראמפ באנטישמיות. וולף - יהודי בעצמו - נשאל האם לדעתו הנשיא טראמפ אנטישמי והשיב כי: "שוחחתי בדיוק על הנושא הזה עם סטיב באנון. הוא חשב שאולי טראמפ הינו גזען, אבל לא חשב שהוא אנטישמי".

"אבל אני לא יודע". הוסיף וולף. "אני חושב שהוא (טראמפ) חושב על כך, אני חושב שהוא שם לב מי יהודי ומי לא, בצורה שעושה קצת צמרמורת".

כזכור, הספר 'אש והזעם' שחלקים ממנו הודלפו לפני שבוע עורר סערה תקשורתי רבה. הספר עוסק במערכת הבחירות לנשיאות ולתשעת החודשים הראשונים לכהונתו של טראמפ. המחבר קיבל - ע"פ טענתו ע"י טראמפ בעצמו - גישה אינטימית לאגפים בבית הלבן בכדי ללמוד מקרוב על מערכת ההתרחשויות שם.

מי שמצוטט רבות בספר הוא היועץ האסטרטגי של הנשיא בתשעת החודשים הראשונים לכהונתו ומי שניהל את מערכת הבחירות עבורו סטיב באנון. אחד הציטוטים מביא את התחושות במטה טראמפ בליל הניצחון בבחירות לנשיאות ב-2016, אז שלטה שם בעיקר תדהמה לדבריו. "אחרי שהבינו שהוא הולך לנצח, בערך בסביבות שמונה בערב, טראמפ הבן סיפר לחבריו שאביו נראה כמי שנתקל בשד".

עוד מצוטט כי איוונקה פיתחה חלומות להיות בעצמה נשיאה בבוא היום וכי היא ובעלה ג'ארד קושנר, סיכמו כי אם תיווצר הזדמנות - היא תהיה זו מבין השניים שתתמודד על התפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר