דגני בוקר בריאים? לא ממש: עדיף לפתוח את היום במשולש פיצה

דגני בוקר נתפסים בעינינו כבריאים וטעימים, אז נכון, הם באמת טעימים, אבל ממש לא בריאים. מה הארוחה המומלצת לפתוח איתה את הבוקר? (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אם נתקלתם פעם בפרסומת לאחד מדגני הבוקר הרבים, בטח קיבלתם את הרושם שאם תפתחו את הבוקר עם קערת דגנים כזו תעשו טובה גדולה לגוף שלכם, אך מסתבר שזה לא בדיוק ככה בלשון המעטה, ושעדיף לפתוח את הבוקר עם משולש פיצה ולא עם קערת דגנים, כן, פיצה.

את הדברים אומרת צ'לסי איימר, דיאטנית קלינית שטוענת כי העולם אינו מודע לכמויות הסוכר הגדולות שיש באותם דגנים, ולכן פיצה היא ארוחת בוקר בריאה יותר מרוב דגני הבוקר.

במאמר שפורסם ב"השיקגו טריביון" נכתב כי רוב דגני הבוקר המשווקים בארה"ב אינם מכילים חלבונים, שומנים בריאים או שום דבר מלבד הרבה סוכר. לטענתם הגבינה עשויה להיות "להיט הסופר פוד" הבא, ומזל שפיצה מלאה בה. "אולי תתפלאו, אבל משולש פיצה סטנדרטי וקערת דגני בוקר בחלב מכילים כמעט את אותה כמות קלוריות", אמרה צ'לסי איימר ל"דיילי מייל". "והיתרון שיש בלאכול פיצה בבוקר על חשבון דגני הבוקר זה שהפיצה מלאה בחלבונים, שעוזרים לגוף להישאר שבע במהלך הבוקר".

לפני שאתם רצים לשטוף פנים ולהזמין פיצה כדאי שתדעו כי לא מומלץ לאכול פיצה לארוחת בוקר מדי יום, וכוונתה של איימר הייתה להדגיש עד כמה דגני בוקר אינם בריאים כפי שנוטים לחשוב. אבל אם נשאר לכם פיצה מאתמול בערב וכל מה שיש לכם בבית זה דגנים – אולי זה לא רעיון כזה רע לאכול משולש פיצה.

כשנשאלה מהי הארוחה הטובה ביותר איתה כדאי לפתוח את היום השיבה איימר כי היא ממליצה באופן אישי על ארוחת בוקר המכילה פרי, אבוקדו על צנים מחיטה מלאה, ביצה עלומה וכו'. אופציה בריאה נוספת שתספק לכם חלבונים משביעים ושומנים בריאים בתחילת היום: צנים עם חמאת אגוזים, בננה וזרעי צ'יה מעל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר