תיעוד דרמטי

כך לכדו המסתערבים סוחרי אמל"ח • צפו

חודש אחרי, במשטרה חושפים את התיעוד הדרמטי של מעצר סוחרי האמל"ח שגנבו כלי נשק רבים מצה"ל ונמכרו לגורמים עוינים על ידי לוחמי מסתערבים במעבר מיתר • צפו (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה. תמונה ראשית: פלאש 90)

לוחמי המסתערבים של יחידת מג"ב לכדו לפני חודש, במבצע מיוחד, סוחרי אמל"ח - ישראלים ופלסטיני, במעבר מיתר בדרום הארץ. היום (שלישי) חושפת את המשטרה את התיעוד הדרמטי של המעצר.

השבוע, הותר לפרסום כי במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, נעצרו במהלך חודש מרץ, אזרחים ישראליים תושבי ערוער שבנגב, ופלסטיני תושב יטא, בחשד למעורבותם בסחר באמל"ח בין שטחי הנגב לבין שטחי איו"ש.

היום, כאמור, הותר לפרסום סרטון מעצרם של אחד החשודים הישראליים שהיה בדרכו לשטחי יו"ש עם עוד שני אנשים בתאריך 16.03.18, במעבר מיתר שבדרום הארץ.

בסרטון נראים לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב נטמעים במעבר מיתר וממתינים להגעתו של החשוד בסחר באמל"ח. עם הגעת הרכב ובו שלושה חשודים, ביניהם החשוד בסחר, ביצעו הלוחמים את המעצר.

מחקירת הפרשייה בשב"כ ובמשטרה עלה, כי החשודים סחרו באמל"ח אל מול גורמים בנגב ובאיו"ש, כאשר חלק מאמצעי הלחימה, נגנבו מבסיס צה"ל ונמכרו לחשוד תושב יטא, אשר עסק גם בסחר באמל"ח בהיקפים נרחבים מאוד אל מול גורמים נוספים בגדה.

בהמשך החקירה, נעצר גם אזרח ישראלי נוסף, תושב ערוער על ידי כוחות מסתערבים של מג"ב בחשד לסחר באמל"ח. כאמור, החודש הוגשו כתבי אישום כנגד 3 נאשמים בפרשייה - 2 ישראלים ופלסטיני תושב יטא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר