פרסום ראשון

רמת שלמה: 9 עמותת התמודדו, 3 זכו בהקצאה

ישיבה קטנה של ישיבת חברון גבעת מרדכי, ישיבת פני יהושע ומוסדות המזוהים עם 'הפלג הירושלמי' - אלו שלושת הזוכים בהקצאה בשכונת רמת שלמה בירושלים • כל הפרטים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בנייה בשכונת רמת שלמה (צילום אילוסטרציה: אלכס קולמויסקי, ynet)

פרסום ראשון: ישיבת חברון, ישיבת פני יהושע ומוסדות המזוהים עם 'הפלג הירושלמי' - אלו שלושת הזוכים בהקצאה בשכונת רמת שלמה בירושלים, כך נודע ל"כיכר השבת".

המדובר בשטח הנמצא בימים אלו בבנייה בפאתי השכונה החרדית רמת שלמה בירושלים. כחלק משורת הקצאות שנידונו בוועדת ההקצאות בעיריית ירושלים, עלה לדיון שטח בשכונה עליו התמודדו תשע עמותות.

בין העמותות שהתמודדו: מוסדות כנסת שלמה, פאר התלמוד, ישיבת חברון כנסת ישראל גבעת מרדכי, ישיבת תנא דבי אליהו, מוסדות פני יהושע, חביבין ישראל וירושלים, משנת חיים, אמונת ציון ירושלים - חסידות ברסלב ועמותת הרבצת תורה על טהרת הקודש - ת"ת של אנשי 'הפלג הירושלמי'.

אתמול (שלישי) התכנסה ועדת ההקצאות הציבורית בספרא לדון ולאשר הקצאות שאושרו בוועדה המקצועית. אלא, שלמרות התנגדויות להקצאה עבור המוסדות של אנשי 'הפלג', אישרו חברי הוועדה את ההקצאה, לצד הקצאות לישיבה קטנה של ישיבת חברון גבעת מרדכי וישיבה קטנה ספרדית "פני יהושע".

ל'כיכר השבת' נודע כי המנהל הקהילתי ברמת שלמה לצד תושבים המתגוררים בסמוך הביעו את התנגדותו להקצאות שיינתנו למוסדות שאינם מהשכונה. בהתנגדותם כתבו כי הם "מתנגדים בכל תוקף לכל הקצאה לפני אכלוס התושבים והבנת צרכיהם. ההקצאות לא תשרתנה בהכרח את תושבי השכונה ואין בהן כל דחיפות".

עוד כתבו: "עמותות מבקשי ההקצאה אינם באים לשרת את תושבי השכונה וחלקם אינם פועלים בעיר ירושלים בכלל, עוד עולה כי חלקם מהגופים אינם גופים מוכרים עם סמל מוסד. הקצאת מגרשים טרם אכלוס השכונה נוגדת את החוק ומינהל תקין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר