למרות הוראת האדמו"ר

בית שמש: הקיצוניים שוב הפגינו נגד פרוש

קומץ פעילי נטורי קרתא הפגינו הבוקר מול בית המדרש ויז’ניץ (מונסי) בעיר בית שמש זאת בשל השתתפות סגן השר מאיר פרוש בברית לנכד האדמו"ר - בהזמנתו האישית • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ההפגנה בבית שמש, הבוקר (באדיבות המצלם)

הבוקר (ראשון) הגיעו שוב קומץ סיקריקים ופעילי נטורי קרתא להפגין מול בית המדרש ויז’ניץ (מונסי) בעיר בית שמש זאת בשל השתתפותו של סגן השר מאיר פרוש בברית לנכד האדמו"ר.

קומץ הקיצונים נעמדו מול פתח בית המדרש וקראו קריאות גנאי ונאצות לכיוונו של פרוש בטענה שאשם בגיוסם של בחורי ובנות ישראל.

לדברי החסידים שמחו בהם, מדובר בחציית קו אדום שכן הרבי מויז'ניץ בית שמש הזמין באופן אישי את סגן השר וקרא לו להגיע ללא מורא.

כזכור, פרוש ובני משפחתו הותקפו באלימות מילולית ופגיעה ברכב במהלך חול המועד פסח האחרון בשעה שהגיעו לתפילת שחרית ומוסף בצילו של הרבי בבית מדרשו בבית שמש.

פרוש ומקורביו הותקפו בצעקות והושלכו לעברם ביצים על ידי קבוצת קנאים.

האדמו"ר אף הביע בשבוע שעבר מחאה כנגד הפגיעה ואמר כי "ר' מאיר עוזר לכל יהודי באשר הוא שם, ולכן ימשיך להיות אורח רצוי בקהילתנו, כל עת ועידן".

האדמו"ר הוסיף ואמר כי "ואף לשמחת הוואכט נאכט והברית מילה הנני מזמין אותו שיגיע לכאן ללא פחד ומורא מהמעטים המחרבים את עירנו כל עת וזמן".

"אני מרוצה מזה שהקהילה מתנהלת על טהרת הקודש ולא לוקחים כסף מהמדינה ונקווה שנוכל להמשיך בכך", המשיך האדמו"ר את דבריו, "מצד שני אינני מוכן שייצאו באופן אישי נגד אנשים. אפשר להתווכח עם שיטות ולא עם אנשים".

האדמו"ר התייחס לתקיפת פרוש בחול המועד בצאתו מבית המדרש של החסידות ואמר כי "היה פה סיפור בחול המועד שמאוד כאב לי שהזמנתי אדם לתפילה וביזו אותו. אני אומר בפירוש, שאין כזה דבר אצלינו להחרים אנשים. הוא עוזר לנו ואני ימשיך להזמין אותו שיגיע לכאן ללא כל מורא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר