תורה ללא הפסקה: לקראת הילולת הרב מרדכי אליהו זצוק"ל

במסגרת שבוע ההילולא של מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל נערכים ברחבי הארץ עשרות שיעורי תורה ועצרות לזכרו הטהור. כמידי שנה לקראת ההילולא הגדולה בירושלים מתקיימים גם בקהילות רבות ברחבי הארץ אירועים רבים לתלמידיו ומוקירי זכרו של הרב (בארץ)

שיעורו של הרב יעקב הלל. (צילום: יוצר אור)

לכולל המרכזי בירושלים דרכי הוראה לרבנים, הגיע היום (שני) ראש מוסדות "אהבת שלום" ורשת הכוללים "אליבא דהלכתא" הרב יעקב הלל שמסר שיעור מעמיק בפני האברכים על דרך פסיקתו ותורתו של מרן זצ"ל כשבהמשך גם יגיע ראש ישיבת "פורת יוסף" הרב משה צדקה.

כל זאת לאחר שאתמול (ראשון) בשעות הערב התכנסו מאות מילדי שכונת גבעת שאול לחידון ענק נושא פרסים בהלכותיו של מרן זצ"ל כשבנו של מרן ראש מוסדות "דרכי הוראה לרבנים" הרב יוסף אליהו בוחן את הילדים שגילו בקיאות מרשימה בחומר.

גם הנשים יזכו מחר לערב של התעלות רוחנית בהשתתפות הרבניות יעל אליהו והרבנית ימימה מזרחי כשגם חלק אומנותי מרגש יהיה בערב זה.

גם בשבת של ההילולא עורכים במוסדות הרב שבת מיוחדת גדושה בשיעורים סיפורים והנהגות מהרב זצ"ל בין הדוברים בניו של מרן זצ"ל וראשי החבורות בכולל הרב ישראל טיקוצ'ינסקי, הרב בנייהו דיין, הרב יצחק יודלביץ, הרב יוסף בושריאן והרב משה קינן ועוד.

נודע כי השנה לאחר עצרת התפלה המרכזית בהילולא יתקיים במקום זיץ מיוחד עם מיטב הדוברים שיספרו הנהגות ומופתים על מרן זצ"ל בחשיפה ראשונית ולאחר מכן יתאגדו הנוכחים בשירי קדושה והתעלות כיאה למעמד חשוב זה.

נעדכן עוד כי החוברת המיוחדת "רב להושיע" שיצאה לקראת ההילולא ונחטפה ברחבי הארץ תחולק לבאי ההילולא בדוכני הספרים במקום.

מהוועדה המארגנת בקשו להזכיר כי לא תתאפשר כניסת כלי רכב פרטיים לאזור הציון ולכן יש לחנות בסמיכות לחניוני השאטלים בחניון הר חוצבים, טדי ובניני האומה ולנהוג לפי שלטי ההכוונה שיהיו באזור הר המנוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר