הבחירות בירושלים

הרב שלמה אבינר הודיע: תומך בזאב אלקין

הרב שלמה אבינר והרב יהודה בן ישי הודיעו על תמיכה בזאב אלקין לראשות העיר ירושלים: "ודאי תביא ברכה לעיר קודשינו. שלמות אופיה הנצחי כבירת ישראל יהיו נר לרגליך" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב שלמה אבינר (צילום: יח"צ)

הרב שלמה אבינר, ראש ישיבת 'עטרת כהנים' ומבכירי רבני הציונות הדתית, והרב יהודה בן ישי מראשי 'מכון מאיר' בירושלים מפרסמים מכתבי תמיכה במועמדות של השר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים.

במכתב ששלח הרב שלמה אבינר לאלקין, כתב: "מאוד שמחתי על החלטתך להתייצב לתפקיד ראש העיר ירושלים כי בזכות עמידתך הנחושה על קדושתה של ירושלים ונסיונך הציבורי המוצלח, ודאי תביא ברכה לעיר קודשינו".

בהמשך מכתבו חיזק את העובדה כי אלקין השקיע רבות בירושלים. לדבריו, אלקין יצליח בתור ראש העיר "גם במובן הרוחני, גם במובן הלאומי, גם במובן החברתי וגם במובן הכלכלי".

"קדושתה של ירושלים ונסיונך הציבורי המוצלח, ודאי תביא ברכה לעיר קודשינו", הוסיף הרב.

מכתב נוסף שקיבל אלקין היה מהרב יהודה בן ישי, ראש מכון אורה, מרבני מכון מאיר ורב קהילה בשכונת בקעה בירושלים בו כתב הרב "ידועות לנו עמדותיך הנאמנות לשלמות העם, התורה והארץ".

"מתוך זה" הוסיף "מובטחים אנחנו ששלמותה של ירושלים ושלמות אופיה הנצחי כבירת ישראל יהיו נר לרגליך בבואך למלא את השליחות של הנהגת העיר להמשך בניינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר