בקרבות נגד רוסיה

דאע"ש: בנו של מנהיג הארגון נהרג בסוריה

ארגון הטרור הקיצוני, המדינה האסלאמית, הודיע כי בנו של מנהיג הארגון, אבו בכר אל בגדדי, נהרג בקרבות נגד הרוסים והסורים על תחנת כוח בחומס שבסוריה (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חודייפה אל בדרי (צילום: דאע"ש)

מכה מורלית לארגון המדינה האסלאמית: ערוץ הטלוויזיה של דאעש הודיע אמש (שלישי), שבנו של מנהיג הארגון הרצחני, אבו בכר אל-בגדדי, נהרג בקרבות בעיר חומס בסוריה. בהודעת המדינה האיסלאמית נאמר שחודייפה אל-בדרי נהרג במבצע נגד הכוחות הסוריים והרוסיים בתחנת כוח בחומס.

גורלו של האב אינו ידוע בצורה ברורה, בשנים האחרונות פורסמו כמה דיווחים על תקיפות, שבהן נפגע מנהיג דאעש עצמו, דיווחים שעד היום לא אומתו כשגם בארגון עצמו לא טרחו להתייחס אליהם

.. ביוני 2017 אף הודיעה רוסיה שהיא הצליחה ככל הנראה לחסל את אל-בגדדי בסוריה. לפי אותה הודעה רוסית "יש סבירות גבוהה" שאל-בגדדי חוסל בתקיפה אווירית של רוסיה בפרברי א-רקה.

כמה חודשים לאחר מכן אמר גנרל בצבא האמריקני שבניגוד לטענות של רוסיה אל-בגדדי כנראה עדיין בחיים. הגנרל סטיבן טאונסנד אמר שייתכן שמנהיג דאעש מסתתר באזור נהר הפרת, שמשתרע בין העיר דיר-א-זור שבמזרח סוריה לעיר ראווה שבמערב עיראק.

בהודעת דאעש אמש, לא נמסר פרטים נוספים כמו בן כמה היה חודייפה במותו, אך בתמונה שפרסמו הוא נראה נער צעיר למדי.

בסוכנות הידיעות רויטרס דיווחו בעבר שלאל-בגדדי יש שלוש נשים - שתי עיראקיות וסורית. לפי דיווח של 'הגרדיאן' אל-בגדדי התחתן בעיראק בראשית שנות האלפיים ומאותם נישואים נולד לו בן ב-2003 גיל שמתאים לתמונה שהתפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר