דיאטת הטורפים: סטייקים - אין, עשבים - אאוט

בפעם האחרונה שאכלנו סטייק, הוא היה כל כך טוב שהבטחנו לעצמנו לפרגן לנו אותו לעיתים קרובות יותר. ובכן, עם הדיאטה הזו נוכל לעשות בדיוק את זה - ללא ייסורי מצפון

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
סטייק כל יום? חלום שמתגשם (צילום: shuttersock)

דיאטת הטורפים מבוססת על מזונות מן החי, ביצים וכמה מוצרי חלב (אם כי בכמות מוגבלת) ומזכירה את דיאטת הפליאו.

רגע, אז אפילו לא קומץ של עלים ירוקים? לא. רק בשר, דגים, ביצים וקצת חמאה וגבינה. את יכולה גם לצרוך כמה מאכלים בעלי אפס קלוריות כמו קפה, דיאט קולה (יש!) ותבלינים.

את בוודאי מרימה גבה ותוהה אם אנשים באמת עושים את זה, נכון? תתפלאי לשמוע שכן. הדיאטה הזו פופולרית ביותר, עם ד"ר שון בייקר החסיד המפורסם ביותר שלה, שמציג בגאווה ברשתות החברתיות את הסטייק במשקל 1 ק"ג שהוא אוכל מדי יום.

ולמה אנשים עושים את זה? ובכן, דיאטה זו קלה מאוד להתמדה במובן זה שאת לא צריכה לספור קלוריות, לשקול את האוכל שלך או לתזמן את הארוחות שלך.

אבל מה עם הסיכונים הבריאותיים? התומכים אומרים שהתזונה השייכת לדיאטה הזו מפחיתה את הדלקות, מורידה את לחץ הדם ומגבירה את הבהירות המנטאלית.

עם זאת, כריסטופר גרדנר, מרצה לרפואה באוניברסיטת סטנפורד, אמר לגרדיאן כי הדיאטה היא כנראה לא רעיון הכי מוצלח שיש. "היעדר סיבים תזונתיים בדיאטה עם הרבה בשר, עלול להרוס את החיידקים בקולונים שלנו, הידועים בשם המיקרוביום" הוא אומר ומוסיף כי "ראיות גוברות גורסות כי בהעדר סיבים הולמים, החיידקים במעי הגס צורכים ומפחיתים את רירית הריר המגוננת, מה שמוביל לירידה בתפקוד החיסוני ולדלקות".

אז כן או לא? הדעות חלוקות. בכל מקרה, אנחנו בדרך לסופר. שמענו שיש מבצע על הסטייקים. נעדכן.

כנס "אישה בריאה" במלון וולדורף אסטוריה ירושלים. הזמיני עכשיו כרטיסים במחיר מיוחד >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית