מהפכת הכשרות במגזנים: "רוצים רק אותם"

מתקינים ברחבי הארץ מספרים על קיץ שונה במיוחד בכל הקשור להזמנות מזגנים: "ישנה עדיפות למשהו כשר למהדרין וללא חשש גרמא" (חדשות צרכנות, שיווקי)

מתקין מזגן. (צילום: שאטרסטוק)

מהפך בעקבות הכשרות של אלקטרה: החליפו מזגן לאחר בניית תשתית

ציבור יראי ה' הדורשים הידור ככל שניתן, מצביע בנחישות על כוונותיו ומוכיח כי כאשר אפשר להדר מלכתחילה, אין סיבה להסתפק בגרמא.

בעקבות מהלך הכשרות חסר התקדים של חברת 'אלקטרה', חל שינוי תודעתי גדול בקרב משפחות אנ"ש, ואילו טכנאים מקצועיים מרחבי הארץ מספרים על שינוי הדרישות בהתקנת המזגנים.

אהרלה דורלכר, מתקין מקצועי ותיק מאזור ירושלים, משתף בסיפור שאירע לו לפני מספר ימים:

"הוזמנתי להכנת תשתית בשתי יחידות דיור חדשות של משפחה ירושלמית. הם הזמינו מזגנים של חברה מסוימת לשתי היחידות. הכנתי את התשתית כפי שנדרש עבור אותם מזגנים והלכתי מהמקום. שלושה ימים לאחר מכן, וזמן קצר לפני מועד ההתקנה הסופית, קיבלתי שיחת טלפון נחרצת מבעלי הבית: 'ההזמנה מבוטלת. ראינו מידע חדש על מזגנים בכשרות מהודרת של הרב רובין שליט"א, ואנחנו רוצים רק אותם'. הם היו מוכנים לעשות כל מה שצריך ולשנות את מה שדרש שינוי, העיקר לרכוש את המזגנים המהודרים. כמובן שמיד הזמנתי להם מזגני אלקטרה הכשרים לשימוש בשבת מלכתחילה".

פרסום של אלקטרה למגזנים ללא חשש גרמא. צילום: יחצ

הסיפור של אותה משפחה ירושלמית הוא אחד מתוך עשרות סיפורים שמתרחשים במהלך השבועות האחרונים ובעקבות הדרישה להדר היכן שניתן מלכתחילה. "הציבור אומר בוודאות, שאם הוא כבר רוכש מזגן חדש – בוודאי שישנה עדיפות למשהו כשר למהדרין וללא חשש גרמא", אומרים עוד ועוד מתקינים מרחבי הארץ.

מזגני אלקטרה היחידים המאושרים לשימוש בשבת למהדרין, ע"י בד"ץ מהדרין בראשות הרב אברהם רובין ובאישור מכון מדעי טכנולוגי להלכה בראשות הרב לוי יצחק הלפרין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר