סיום הלימודים

חגיגות ה"שמחה" הסתיימו בתלמיד שנהרג

במגזר הערבי חגגו היום את סיום בחינות הבגרות בירי זיקוקים וגם נשק חם. תלמיד תיכון בן 17 נהרג בעזה בעת החגיגות כשנפגע מכדור בראשו. 22 נעצרו במזרח י-ם (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

תושבי ירושלים שמעו כל היום קולות ירי עזים ברחבי העיר. מתברר כי הסיבה לכך הן חגיגות סיום הלימודים ובחינות הבגרות במגזר הערבי. בירושלים זה הסתיים בזיקוקים בעזה נהרג תלמיד תיכון בן 17 מיריות השמחה.

ראמז דאווד, תלמיד תיכון פלסטיני בן 17 משכונת סג'עייה בעזה, נהרג היום (ראשון) כשנפגע בראשו מירי שמחה של תלמידים ובני משפחותיהם בעקבות סיום בחינות הבגרות ופרסום התוצאות הסופיות. ב"שמחה" נפצעה גם בת 21 באורח קל עד בינוני.

מאות בני אדם הגיעו לסוכת האבלים שהוקמה בבית משפחתו של דאווד. כמה מהם גינו את הירי וביקשו להגביר את המודעות לנושא. "המקרים האלה חוזרים על עצמם שוב ושוב", אמר אחד מהם.

בעקבות המקרה הזהירה המשטרה הפלסטינית בגדה מפני ירי באוויר במטרה לחגוג את סיום הלימודים. היא איימה לנקוט צעדים נגד היורים, כולל קנסות כספיים עד 6,000 שקל.

כאמור גם בירושלים נשמעו קולות ירי כל היום ומהמשטרה נמסר כי "החל משעות אחר הצהריים פועלים שוטרי משטרת ישראל ברחבי מזרח ירושלים והעיר העתיקה נגד אלו המפעילים זיקוקים, מונעים המשך הפעלתם ומעצרם של החשודים - עד כה נעצרו 22 חשודים ונתפסו כוורות זיקוקים. הפעלת זיקוקים טומנת בחובה סכנה מידית לכל מי שנמצא בקרבתם או בסמוך תוך פגיעה וסיכון של האזרח הנורמטיבי".

יצוין, כי ההנהגה במזרח ירושלים ביקשה מתלמידי התיכונים שלא לירות זיקוקים כפי שהיה בשנה שעברה, אך למרות זאת במשך מספר שעות נמשך הירי מכיוון שועפט לשכונת פסגת זאב.

עד כה עצרו השוטרים 22 חשודים במזרח ירושלים והעיר העתיקה שחשודים בהפעלתם של הזיקוקים. כלל החשודים הובאו לחקירה במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר