חבר מועצת עיריית ירושלים פיני עזרא ב'סולם'

במהלך הסיור תקשר חבר המועצה עם הילדים של 'סולם' ולא הסתיר את החיוך והשמחה שמלאו אותו שהצליח ליצור תקשורת טובה עם הילדים המיוחדים: "רואים פה שליחות עם נשמה" (בארץ, שיווקי)

חבר המועצה בסולם. (צילום: יחצ)

חבר מועצת עיריית ירושלים פיני עזרא, קיים סיור נרחב במוסדות 'סולם' (סיוע ועידוד לילד המיוחד בירושלים. חבר מועצת העיר בא לעמוד מקרוב אחרי הצרכים של 'סולם' במתן מענה לילדים המיוחדים בירושלים.

עזרא שמר סקירה על העבודה באמצעי תקשורת מתקדמים עם הילדים המיוחדים. אנשי הצוות הציגו בפניו את ההשקעה במערכות משוכללות שנועדו ליצור קשר עם ילדים הסובלים מלקויות תקשורת. חבר המועצה התרשם מההתקדמות שנרשמה בתקשורת עם הילדים, באמצעות שימוש במערכות תקשוב מתקדמות, המאפשרות לעקוף את חסמי התקשורת ולחדור לעולם הפנימי העשיר של הילדים.

במהלך הסיור תקשר חבר המועצה עם הילדים של 'סולם' ולא הסתיר את החיוך והשמחה שמלאו אותו, שהצליח ליוצר תקשורת טובה עם הילדים המיוחדים: "רואים פה שליחות עם נשמה" אמר חבר מועצת העיר פיני עזרא. "אנחנו בעיריית ירושלים, צריכים להפנות את הזרקור לעבר הילדים המיוחדים האלה, ולדאוג שהם יקבלו את כל סל הכלים המקצועי הדרוש להם. אתם נותנים את הלב והנשמה לילדים האלה, ותפקידנו כשליחי ציבור, לדאוג שהתקציב המגיע לעבודת קודש הזאת יגיע במלואו".

חבר מועצת העיר, קיבל סקירה מקיפה על צרכי הפיתוח של 'סולם' בירושלים. הוא התחייב להתגייס למען מוסדות 'סולם', ולקידום הפיתוח שלהם בכל המישורים הן במישור התקציבי, והן בפתרון הבעיות הבירוקרטיות שמעכבות את הבנייה וההרחבה של פעילות 'סולם' עבור הילדים המיוחדים.

מנכלי"ת 'סולם' הרבנית אסתר ארנסטר: "הייתה לנו הזכות לפתוח את הדלת למר פיני עזרא, ולהציג בפניו את העבודה היום יומית שנעשית אצלנו ב'סולם'. שמחתי לפגוש נציג ציבור הקשוב לצרכים של הילדים המיוחדים, עם נכונות לעשות הכול בשביל לקדם את החינוך המיוחד בירושלים. אני מאמינה כי מר עזרא ישמש עבורנו שגריר של ממש במסדרונות העירייה, כפי שהצהיר במהלך הביקור שלו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר