אאא

מדי שבוע אנחנו נוטות להצהיר קבל עם ועדה שאנו פוצחות בדיאטה, משנות את התפריט שלנו לבלי היכר ונוטשות את הרגלי החיים המגונים שלנו - עד שאנחנו עוברות ליד בית מאפה מדיף ניחוחות משכרים. או אז כל ההחלטות ננטשות והייאוש חוזר לשכון בחיינו.

לשנות הרגלים זה מפחיד, מאיים וקשה עד בלתי אפשרי אך עם זאת יכול לשפר את איכות החיים שלנו. אז הכנו עבורך רשימה מקוצרת עם 5 דרכים להפוך את החיים שלך לנקיים ובריאים יותר (דיאטות דרסטיות מחוץ לתחום).

1. עברי לדאודורנט לא רעיל

חשבת לנסות דאודורנט טבעי? חוקרים שבדקו תשעה דאודורנטים לא-רעילים ברמה הגבוהה ביותר מצאו שהם יעילים לא פחות מאלו שאנו רגילות להשתמש בהם.

2. אמצי מסקרה מחומרים טבעיים

את רוצה מסקרה שאינה עשויה מחומרים רעילים שאינם אורגניים, אבל את לא מוכנה להקריב את הנפח או האורך של הריסים? תתפלאי לשמוע שמסקרה טבעית עושה את העבודה לא פחות טוב.

3. אכילה בריאה. לפחות תנסי

הוסיפי עוד ירקות ופירות לתפריט השבועי שלך, ואם בכלל בא לך להשקיע אז תוצרת אורגנית היא המומלצת ביותר. אמנם הרגולטורים הפדרליים כמו מחלקת החקלאות של ארה"ב וה-FDA אומרים כי מזון מהונדס גנטית בטוח לחלוטין לאכילה, אך המבקרים טוענים כי ההתערבות בגידול המוצרים יכולה להשפיע על הערך התזונתי שלהם ולגרום לתופעות לוואי כמו אלרגנים ורעלים.

4. אווררי את הבית 

רוצה להפחית את החשיפה לרעלים בבית? הסירי דאגה מלבך. אין צורך לזרוק את כל הרהיטים או להשתמש רק בלימונים אורגניים כדי לנקות את דלפקי המטבח. כל שעלייך לעשות הוא לפתוח את החלונות בביתך לרווחה ולאפשר לאוויר הטבעי ולקרני השמש החמימות שבחוץ לחדור פנימה ולמלא את הבית באוויר ואווירה.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

בנוסף, חליצת נעליים לפני הכניסה לבית תמנע ריחות לא נעימים וחיידקים לא רצויים בחלל הבית.

5. פרגני לעצמך חופשה

את יודעת שכדאי להימנע משינה לצד הנייד שלך, מטעמי קרינה בכלל ושקט נפשי בפרט, אך בפועל, החיים האמיתיים פחות מאפשרים זאת ואת צמודה לנייד 24/6 (ותודה לאלוקים על שבת!). 

לכן, חופשה היא הפתרון המושלם לעניין - ולא, לנצל את המצלמה בנייד לצילום כל אובייקט בחופשה באובססיביות יתרה - ביג מיסטייק. יוג'! ארזי את מיטלטלייך וטוסי לאחד מחופי תאילנד. 

רק אל תשכחי להעביר את המכשיר למצב שקט. זה לא פשוט, אך תתפלאי כמה החוויה שלך תועצם. חופשה נעימה!