אאא

איך משלבים נכון בין ילדים, חופשה ותזונה? לימור בן חיים, דיאטנית מחלבת טרה, מזכירה כי חלב ומוצריו ידועים בתרומתם ובחשיבותם לבריאות ילדים ונוער. חלב הוא מרכיב חשוב בתפריט הילד ותורם לכ-15 רכיבי תזונה חיוניים: אנרגיה, חלבון, ומגוון ויטמינים ומינרלים.

בסקרי תזונה, נמצא שחלב ומוצריו תרמו ליותר מ-60% מהדרישה לסידן ביום. כוס חלב היא חומר בנייה המספק 50%-75% מהדרישה המומלצת לסידן אצל ילדים בהתאם לגיל.

סידן וויטמין D הם רכיבים עיקריים בחלב החשובים ביותר לבניית העצם. מחקרים רבים מראים שמבוגרים שצרכו בילדותם מוצרי חלב, השקיעו וחיזקו בשנים אלו את צפיפות העצם וסבלו פחות משברים ואוסטיאופורוזיס בגיל מבוגר.

צריכה יומיומית של מוצרי חלב בעלי ערכים תזונתיים טובים משפיעה לטובה על תזונת הילדים ועל איכות החיים שלהם בהמשך השנים.

גם בחופש יש לספק לילדים בסיס איתן ויציב להמשך החיים. מומלץ מאוד להקפיד על סדר יום תזונתי של שלוש ארוחות משפחתיות מסודרות, ולא נשנושים קטנים שמתפרשים על פני היום כולו. אם הילדים רוצים להתקרר ולהתאוורר, צרו להם מאכלים בעלי ערכים תזונתיים כדוגמת: קרטיב תוצרת בית, שייק פירות מרענן על בסיס יוגורט, וכמובן פירות קיץ טריים, עסיסיים ומתוקים.

מוצרי חלב הם פתרון מצוין לארוחות קיציות קלילות וטעימות – ועם זאת עשירות בסידן וברכיבים חיוניים נוספים. מחלבת טרה מציעה לכם להכניס טוב הביתה עם מוצרים איכותיים וטעימים שאהובים על הילדים, ללא חומרים משמרים ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית.

מוצרים כמו מעדני 'מוו' עם יותר סידן ופחות סוכר, גבינה צהובה 'נעם' מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים ושוקו 'מוו' ללא תוספת סוכר מעניקים לילדים כמות גבוהה של סידן, פחות קלוריות וסוכר וגם חוויה, טעם מצוין ותחושה טובה.