'פרוג' מציגים:

המילה האחרונה במהפכת ה-LED וצילום אומנותי

ימי העיון המקצועיים של בית הספר לעיצוב 'פרוג' קנו כבר את שמם כימי עיון מובילים בתחומי העיצוב. ימי העיון הפכו זה מכבר לסיפור הצלחה. הזדמנות לתלמידות בהווה ובעבר, וגם אנשי מקצוע בתחום, המנצלים את ימי העיון, להיחשף למגמות חדשות בתחומי הלימוד (לימודים, שיווקי)

המילה האחרונה במהפכת ה-LED וצילום אומנותי. יום עיון בפרוג. (צילום: חמוטל בראונשטיין)

הצלחה מהדהדת נרשמה לשני ימי העיון האחרונים, שעסקו במהפכת ה-LED למעצבות תאורה ויום עיון לצלמות. שני ימי העיון שהתקיימו בסניף הירושלמי של בית הספר לעיצוב, משכו אליהם קהל רב של תלמידות בית הספר ונשות מקצוע העוסקות בתחום, שביקשו להעשיר את הידע ולהתמקצע בעדכונים החמים בתחום הצילום ועיצוב התאורה.

"כשאני מצלם אירועים, וגם כשאני מצלם אנשים, אני דואג שהצילום ישקף את הפנימיות שלהם", פרס בהרצאתו ביום העיון את משנתו הצלם רב אומן עזרא לנדאו. "אם אני אצלם למשל ילד חלאק'ה אני לא אביא אותו לסטודיו ואעמיד אותו עם כובע, או עם אביזר כזה או אחר ביד. אלא בדיוק להיפך, אני אצא אתו אל הטבע ואתן לו לרוץ, להשתולל ולהיות מי שהוא. ברגע שאראה שהוא שוכח מהמצלמה, אז אלכוד אותו, את המבט התמים והפשוט הזה. כי זה שווה לדעתי יותר מכל תמונת סטודיו מבוימת".

יום עיון נוסף התקיים בסימן מהפכת ה-LED בעולם התאורה. באירוע השתתפו תלמידות מגמת עיצוב תאורה ב'פרוג' לצד מעצבות מקצועיות. האירוע מאפשר חשיפה למגמות העכשוויות בתחום עיצוב התאורה, בלי להזדקק לתערוכות שאינם עולות בקנה אחד עם רוח המגזר החרדי.

במהלך היום נחשפו המשתתפות לתרומה של תאורת ה-LED לשפת העיצוב העדכנית בתחום התאורה. אחת הנגזרות של המהפכה, היא המעבר מתכנון חללים על פי סגנון תאורה, לתכנון בנוי אפקט. אם בעבר הלקוח היה הולך לחנות תאורה ומבקש סוג של גוף תאורה מסוים, כיום הוא מציב בפני המעצבת את הדרישה לאפקט תאורה בגוון ייחודי.

תמונות: חמוטל בראונשטיין

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר