בעירייה מכחישים

'עיר התורה': עבודות הרכבת בבני ברק נמשכות גם בשבת?

בצל מניעת חילולי השבת ב'גשר יהודית' בתל אביב, דיווח כתב גלי צה"ל כי מכונות הכרייה של הרכבת הקלה פועלות בשבת - בבני ברק • העסקנים זועמים אך דובר העירייה טוען: "אין כזה דבר" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

המאבק המתחולל בימים אלו סביב בניית "גשר יהודית" בנתיבי איילון בתל אביב, לאור החלטת שר התחבורה ישראל כץ למנוע את קיום העבודות בשבת - כמתוכנן, חושפות חילול שבת נוסף המתקיים בניגוד להבטחות המרובות.

כתב גלי צה"ל ניתאי ענבי חשף הבוקר (חמישי) כי שתי מכונות כרייה של הרכבת הקלה בגוש דן חוצות בשבתות אלה את בני ברק, זאת למרות איומי העירייה.

כזכור, ב"כיכר השבת" פורסם כי בכוונת מתכנני הרכבת הקלה לעבוד בגוש דן גם בשבתות ובחגים, בטענה כי לא ניתן לעצור את פעילות מכונות הכרייה.

הפרסום עורר הד נרחב ובציבור החרדי ציפו למנוע זאת או לפחות לצמצם את העבודות ולגרום שיהיה במתכונת ההכרחית בערים אחרות, אך כעת מתברר כי דווקא בבני ברק, עיר התורה והחסידות, העיר הגדולה של הציבור החרדי, החפירות נמשכות בעיצומה של שבת קודש.

עסקנים חרדים מביעים הבוקר את זעמם כי בעוד עיני כל חברי הכנסת נשואות למניעת חילולי השבת בהקמת הגשר בנתיבי איילון בתל אביב הרי שבמקביל מתרחש חילול שבת שמשמעותו אינה פחותה בתוככי העיר בני ברק.

"כשמדובר במכונות כרייה הלב בני ברק אסור לנו לשתוק על כך ויש להקים קול מחאה וזעקה רמה על הדבר", אומרים אתם עסקנים.

דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים אומר ל"כיכר השבת" כי "אין כזה דבר, לעירייה לא ידוע כי יש עבודות בבני ברק בשבת, לא ייתכן. לדעתי, לפי ההסכם אין כזה דבר, עיריית בני ברק עומדת על כך בתוקף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר